Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش بیرجند، محمد حسین یکه خانی در حاشیه بازدید معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از مدارس این شهرستان گفت: بیش از ۶۵ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان بیرجند در حال تحصیل هستند که با تمهیدات اندیشیده شده توسط همکاران مدیریت شهرستان و عوامل اجرایی مدارس سال تحصیلی جاری در نیمه شهریورماه با کمترین مشکل و دغدغه آغاز شد و با استقبال بیش از ۸۵ درصد دانش‌آموزان رو به ‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همکارانم در مدارس شهرستان وضعیت تک تک دانش‌آموزان را به لحاظ برخورداری از امکانات آموزشی مورد بررسی قرار دادند و برای دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف امکان استقاده از فضای مجازی را ندارند از روش‌های جایگزین مانند برگزاری کلاس‌های حضوری و تهیه درسنامه استفاده کردند.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از همکاران عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم در تمامی مدارس اینترنت و فضای لازم را برای تولید محتوا مهیا کنیم تا همکاران بدون دغدغه در ساعاتی که در آموزشگاه حضور دارند نسبت به تولید محتوا اقدام کنند.

وی از ارسال دستورالعمل‌های لازم به مدارس خبر داد و گفت: به صورت مستمر توسط تیم‌های نظارتی مدیریت روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس شهرستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که خوشبختانه تاکنون شاهد مشکل خاصی نبودیم.

یکه خانی با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۱۲ حوزه امتحانی شهرستان بیرجند افزود: خوشبختانه امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و بدون مشکل در شهرستان بیرجند همزمان با سراسر کشور برگزار شد که دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان بیرجند موفق به کسب رتبه اول مدارس استان در میانگین نمرات امتحان نهایی شدند.

وی از اتمام کار تولید محتوا در تمامی پایه‌ها توسط گروه‌های آموزشی شهرستان خبر داد و گفت: به همت کارشناسان فناوری و گروه‌های آموزشی شهرستان بیرجند برای تمامی دروس در همه پایه‌ها تولید محتوا انجام شده است که به تدریج در اختیار همکاران قرار می‌گیرد همچنین از سال گذشته و همزمان با راه‌اندازی آموزش‌های تلویزیونی کارگروه درس شیمی در شهرستان بیرجند تشکیل و تدریس‌های انجام شده توسط همکاران برای پخش در شبکه ملی ارسال شد.

وی به برگزاری جشنواره فیلم رشد در مدارس شهرستان بیرجند اشاره و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط همکاران حوزه پژوهش مدیریت جشنواره فیلم رشد در بیش از ۸۰ درصد مدارس شهرستان بیرجند اکران شد و بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز از فیلم‌های آن بهره بردند.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند در بازدید «رضوان حکیم زاده« از آموزشگاه‌های علامه حلی دختران، محدثه و کاشی نیلوفر، گزارشی از اقدامات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان ارائه کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش دیروز (سه‌شنبه) وارد خراسان جنوبی شد و مدرسه پویا دخترانه علامه حلی شهر بیرجند را افتتاح کرد.

سرکشی از مدارس، نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران مدارس و سفر به شهرستان سربیشه از برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون وزیر آموزش و پرورش به خراسان جنوبی است.

برچسب‌ها بیرجند معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی دانش آموزان بیرجند معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی دانش آموزان اخبار کنکور مدارس شهرستان شهرستان بیرجند آموزش و پرورش تولید محتوا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند