Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، کیومرث سرمدی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی و ارزشی سر خط مبانی این راه قرار گرفت. استکبار جهانی این مبانی را فهمیده بود و در آغازین روزهای انقلاب به دنبال براندازی بودند اما از آنجا که موفق نشدند، هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه «فرهنگ شهادت و ایثار شاکله دفاع مقدس بود» گفت: در زمان جنگ ملت ایران امتحان خود را خوب پس داد. بعد از چندین قرن برای اولین بار، سانتی متر از خاک ما به تصرف دشمن در نیامد. این حرکت جهادی، امروز باقی مانده و جواب می‌دهد.

سرمدی افزود: امروز نیازمند فرهنگ شهادت و از خودگذشتی در جنگ اقتصادی هستیم. امیدواریم با انگیزه‌های ولایی و ارزشی این فرهنگ تقویت شود.

نماینده مردم همدان در مجلس در پایان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری ما باید تغییرهای خاصی ایجاد کنیم. ما باید چند سال قبل روی درآمدهای نفتی تجدید نظر می‌کردیم. امروز که اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه قرار بگیرد، فکر می‌کنم با یک مدیریت جهادی، پاک و توانمند می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074488 برچسب‌ها کیومرث سرمدی نمایندگان مجلس چهل سالگی انقلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نمایندگان مجلس چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • فرهنگ ما_ فرهنگ عبور از خیابان
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم