Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواهیان از راه اندازی فروشگاه پاییزه «ماح» با عرضه لوازم التحریر ویژه دانش آموزان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برپایی فروشگاه پاییزه «ماح» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» گفت: این فروشگاه در راستای عرضه لوازم التحریر، لوازم فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با قیمت مطلوب ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» راه اندازی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)»، افزود: در این فروشگاه اقلام مورد نیاز دانش آموزان همچون انواع دفتر مشق، مداد، خودکار، مدادرنگ، ابزارهای کمک آموزشی و... عرضه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه به همت اعضای گروه «کمیل» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» راه اندازی شده است، بیان کرد: فعالیت این فروشگاه بعد از نماز مغرب و عشا و از ساعت 18 تا 22 است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه در این فروشگاه لوازم التحریر تولید داخل و متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی عرضه می شود، خاطرنشان کرد: این فروشگاه با توجه به بازگشایی مدارس و نیاز دانش آموزان به لوازم التحریر راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اقلام موجود در این فروشگاه با نمادهای ایرانی و اسلامی عرضه شده است، تصریح کرد: توجه به حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از اموری است که نه تنها باید به صورت عملی آن را انجام داد بلکه ترویج آن نیز ضرورت دارد.

 

به گفته مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» توسعه چنین فروشگاه هایی در محیط کانون می تواند علاوه بر عرضه کالاهای مورد نیاز بچه های مسجد، به رونق تولید ملی نیز کمک کند.

 

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه به طور موقت دایر شده است، گفت: نیازبه چنین خدماتی برای دانش آموزان مسجدی در طول ایام سال ضرورت دارد.

 

گواهیان در پایان اظهار کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا»، ورود در مسجد با الزام بر پوشیدن ماسک ضروری است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: فروش لوازم التحریر کانون های فرهنگی هنری مساجد لوازم التحریر ایرانی اسلامی کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی لوازم التحریر دانش آموزان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند