Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح دستگیری و جمع‌آوری اراذل و اوباش در سطح شهر تهران به سرانجام رسید و افراد دستگیر شده برای معرفی به مراجع قضایی به محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌‌های پلیس، برخورد با بر هم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون هرگونه قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است و پلیس نیز بارها از مردم خواسته در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش سلاح و مهمات و قدرت‌نمایی اراذل و اوباش می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را اطلاع‌رسانی کنند. هشدارهایی که امروز به مرحله عملیاتی رسید و پلیس پایتخت نیز به این امر با جدیت ورود کرد.

دانشجوی دانشگاه امیر کبیر؛ گرداننده یکی از صفحات مجازی ترویج خشونت

در همین راستا طرح دستگیری و جمع‌آوری اراذل و اوباش در سطح شهر تهران به سرانجام رسید و افراد دستگیر شده برای معرفی به مراجع قضایی به محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال داده شدند در این طرح که 389 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده بود اما یک چهره متفاوت دیده می‌شد.

جوانی 20 ساله با اندامی لاغر، قدی کوتاه و بدون خالکوبی‌های آنچنانی که در عملیات دستگیر شده بود و شاید در نگاه اول این امر به ذهن خطور می‌کرد که اشتباهی دستگیر شده اما زمانی که جانشینی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کنار او حاضر و علت دستگیری او را جویا شد مشخص گردید او از گرداننده صفحات مجازی است که اقدام به تبلیغ اقدامات خشونت‌بار و تبلیغ فرهنگ اراذل و اوباشی می‌کرد. صفحه‌ای که در آن اراذل و اوباش اقدام به قدرت نمایی می‌کردند و برای یکدیگر خط و نشان می‌کردند.

این جوان 20 ساله که برای ادامه تحصیل به تهران آمده بود توانست صفحه‌ای با 400 هزار دنبال کننده ایجاد کند و در اعترافات خود اظهار کرد برای کسب درآمد و به دست آوردن هزینه‌های تحصیلی خود این صفحه را راه‌اندازی کرده است. او دانشجوی دانشگاه امیرکبیر است و در اعترافات خود عنوان کرد که باور دارد اقدام او تبلیغ خشونت در جامعه است و از این اقدام خود پشیمان بوده و هیچ‌گونه سابقه ارتکاب جرم در هیچ بستری را ندارد. پدرش کارگر ساده است که صبح می‌رود و شب می‌آید و ماهانه مبلغ 500 هزار تومان از تبلیغات به دست می‌آورد تا هزینه زندگی خود را به دست آورد.

دستگیری اراذل و اوباش

انتهای پیام: 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش پلیس فتا سرهنگ معظمی گودرزی اراذل و اوباش مجازی اراذل و اوباش قدرت نمایی دستگیر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد