Web Analytics Made Easy - Statcounter

مورینیو، مچ لمپارد را خواباند.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/9؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پیش بازی پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان / تاریخ را بسازید، تاریخ را بنویسید!

پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 21:15 به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه عضو هیات مدیره استقلال حکم برکناری سعادتمند را امضا کردند

جلسه سه عضو هیات مدیره استقلال که از ساعت ۱۹ آغاز شده بود، با امضای حکم برکناری احمد سعادتمند به پایان رسید اما هنوز این تصمیم به مدیرعامل استقلال اعلام نشده است.

به گزارش طرفداری، دقایقی قبل یک خبرگزاری داخلی از برکناری قطعی مدیرعامل استقلال خبر داد، خبری که احتمالا فردا رنگ واقعیت می گیرد. تا این لحظه هنوز خبر برکناری سعادتمند به صورت رسمی اعلام نشده است.

هیچ یک از اعضای هیات مدیره استقلال نمی توانند از لحاظ قانونی روی صندلی مدیرعاملی باشگاه بنشینند. گفته می شود گزینه آنها برای سرپرستی استقلال مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه است اما وزارت ورزش مخالف اداره باشگاه با سرپرست است. گویا سلطانی فر به هیات مدیره استقلال برای تعیین تکلیف باشگاه اختیار تام داده اما اعلام کرده حتی یک روز هم نباید باشگاه با سرپرست موقت اداره شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افشین پیروانی را تبرئه کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت استقلال از افشین پیروانی رد شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه استقلال از مدیر پرسپولیس و ادعای مطرح شده نسبت به وی را وارد ندانست و افشین پیروانی را تبرئه کرد. 

باشگاه استقلال در پی اظهارات افشین پیروانی که بعد از مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور (جام آزاد سازی خرمشهر) صورت گرفت، شکایتی را در کمیته انضباطی مطرح کرد. 

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اعضای این کمیته با توجه به بررسی مستندات پرونده، بازبینی فیلم صحبت‌های افشین پیروانی و استماع اظهارات طرفین پرونده، متفق القول به این نتیجه رسیدند که مصاحبه مدیر تیم پرسپولیس، طبق مواد آیین نامه از مصادیق تخلف انضباطی نبوده است و بر همین اساس رای بر برائت ایشان صادر شد.

تاتنهام 1(5)-(4)1 چلسی؛ دوستانی که برای یک شب واقعا دشمن شدند

در رقابت های لیگ کاپ فصل 2021-2020 انگلیس، دو تیم تاتنهام و چلسی به مصاف هم رفتند. در این دیدار صحنه های جالبی هم خلق شود. از جر و بحث فرانک لمپارد و ژوزه مورینیو تا تعقیب و گریز اریک دایر و ژوزه مورینیو بر سر دستشویی رفتن!

پیش بازی بنونتو - اینتر؛ کونته در اولین تقابل با فیلیپو اینزاگی در پی کسب سه امتیاز پیش بازی بایرن مونیخ - دورتموند؛ بایرنی ها به دنبال پنجمین جام، دورتموندی ها به دنبال انتقام پیش بازی رئال مادرید - رئال وایادولید؛ اولین بازی خانگی برای تیم زیدان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افشین پیروانی هیات مدیره پیش بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!

 کریستین رومرو و امرسون رویال مدافعان تاتنهام در جریان بازی امروز مقابل لیورپول، وارد درگیری شدیدی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنگه پوستکوگلو روز یکشنبه در آنفیلد عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند. ابتدا محمد صلاح در دقیقه ۱۶ لیورپول را به برتری رساند‌.

سپس اندی رابرتسون از فاصله نزدیک توپ را به تور چسباند تا لیورپول درست قبل از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کند.

بازی برای تاتنهام زمانی تلخ‌تر شد که رومرو و رویال در میانه زمین با هم درگیر شدند و دیگر بازیکنان مجبور شدند آنها را از یکدیگر جدا کنند‌.

گیلرمو ویکاریو، دروازه‌بان اسپرز، پس از دیدن درگیری دو بازیکن، به سرعت از داخل محوطه جریمه دوید و خودش را به آنها رساند و تلاش کرد آنها را جدا کند.

روی کین، کارشناس اسکای اسپورت، مدعی شد که این اتفاق نشانه مثبتی برای تاتنهام است، اما اشاره کرد که هر دو بازیکن باید بهتر دفاع کنند.

او گفت: «من به طور کلی از چنین رفتاری بدم نمی‌آید، زیرا به این معنی اتهامیست که شما به بازی اهمیت می‌دهید.

اما باید این نوع رفتار را در نوع بازی خودتان هم نشان دهید و بهتر بازی کنید. تاتنهام امروز بسیار بسیار ضعیف بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!