Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@22:52:39 GMT

حمله خرس قهوه‌ای به یکی از اهالی ورزقان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۱۱۶

حمله خرس قهوه‌ای به یکی از اهالی ورزقان

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، داود غنی‌پور در این رابطه اظهار کرد: متاسفانه طبق گزارش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ورزقان، باخبر شدیم که یکی از اهالی روستای روزی حین چرای احشام مورد حمله یک قلاده خرس قهوه‌ای قرار گرفته و بلافاصله نیز فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

وی با بیان این‌ که همکاران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نیز بلافاصله به محل حادثه اعزام و برای این‌که خرس مذکور خسارت احتمالی مجددی وارد نکند، در منطقه مستقر هستند، افزود: فرد مصدوم در یکی از بیمارستان‌ها بستری بوده و پانسمان اولیه نیز انجام شده است؛ خوشبختانه وضعیت رو به بهبودی داشته و یکی از همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان در کنارشان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در توصیه‌ای تاکید کرد: همشهریان عزیز چه آنانی که برای گردش و چه افرادی که برای کار و چرای احشام به مناطق خارج شهر می‌روند، در مواجه با حیوانات وحشی چون خرس، ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و به نقطه‌ای مرتفع بروند و سپس با ایجاد صدای بلند و تکان دادن لباس، سعی کنند حیوان وحشی را ترسانده و از خود دور نگه دارند.

غنی‌پور بیان کرد: توصیه اکید دارم شهروندان به هیچ عنوان به خصوص در مناطقی که زیستگاه و محل گدار حیوانات وحشی است، به تنهایی سفر و گردش نکرده و برای اموراتی چون چرای دام نیز حتما فردی را به همراه خود ببرند.

وی در خاتمه برای شهروند مصدوم شده آرزوی سلامتی عاجل کرده و ابراز امیدواری کرد تا اخبار سلامتی کامل وی را به زودی اعلام کند.

کد خبر 553457 برچسب‌ها حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم

 کوه روانگ در شمالی‌ترین منطقه اندونزی از ۱۶ آوریل تاکنون بیش از ۱۲ بار فوران کرده و ترکیبی تماشایی از خاکستر، گدازه و رعد و برق را به نمایش گذاشته است. اما ساکنان جزیره را مجبور به جابجایی و تخلیه هزاران نفر کرده است.

 در حالی که مردم محلی از فوران آتشفشان فرار کرده‌اند، تیمی از داوطلبان با قایق برای نجات حیوانات خانگی رها شده از پای آتشفشانی که در بالاترین سطح هشدار قرار دارد، دست به کار شده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تاریخچه مدل‌های AMG بلک سریز، وحشی‌ترین خودروهای تاریخ مرسدس (+عکس)
  • صهیونیست‌ها و حمله به رفح؛ رفع عطش خونریزی با اهداف واهی
  • نسخه جدید بدنسازی حیوانات رسید! (+تصاویر)
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • انسان‌ها قبل از عصر کشاورزی چه می‌خوردند؟
  • عملیات خطرناک نجات حیوانات خانگی هنگام فوران آتشفشان + فیلم
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو