Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:15:38 GMT

تیم قایقرانی بانوان گیلان قهرمان کشور شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۲۳۶

تیم قایقرانی بانوان گیلان قهرمان کشور شد

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از قهرمانی تیم قایقرانی مردان گیلان در مسابقات روئینگ کشور، در پایان این مسابقات قایقرانی بانوان نیز که با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دریاچه آزادی تهران برگزار شد، تیم قایقرانی روئینگ بانوان گیلان با مجموع ۷۲ امتیاز بالاتر از تیمهای تهران و هرمزگان قرار گرفت و مقام قهرمانی کشور را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی ورزلدوست افزود: در رقابت های انفرادی و در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر، تانیا کارگرپور قایقران شایسته استان گیلان با زمان چهار دقیقه و ۲۳ ثانیه و هشت صدم ثانیه موفق به عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته شد و مهسا آذری دیگر قایقران گیلانی نیز با زمان چهار دقیقه و ۲۹ ثانیه و ۴۹۰ هزارم ثانیه دوم شد.

وی بیان کرد: در پایان رقابت های کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر نیز، پریسا محمدزاده دیگر قایقران شایسته گیلانی با زمان چهار دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۲۶۰ هزارم ثانیه قهرمان شد تا این قایقران نیز مدال طلا را برای تیم گیلان به ارمغان بیاورد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان اضافه کرد: در کایاک یک نفره ۵۰۰ متر نیز الناز شفیعیان قایقران ملی پوش گیلانی توانست به مقام قهرمانی دست یابد تا مدال طلای این رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

وی تصریح کرد: در پایان رقابت های کانوی یک نفره ۵۰۰ متر، زیبا سماک‌ حرفه قایقران ملی پوش گیلانی موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رشته شد و آتنا رئوفی دیگر قایقران گیلانی نیز مقام دوم را تصاحب کرد.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: قایقرانان تیم‌های البرز، تهران توابع، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، قزوین، گیلان، هرمزگان، اردبیل، آذربایجان غربی، یزد، تهران، کردستان، بوشهر، مازندران و لرستان در رقابت‌های روئینگ قهرمانی بانوان کشور حضور داشتند که در مواد کایاک و کانوی یکنفره در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان قایقرانی رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور یک نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد