Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:49:00 GMT

افزایش طلاق در هشترود نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۳۲۹۸

افزایش طلاق در هشترود نگران کننده است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دادگستری هشترود با ابراز نگرانی از افزایش طلاق در این شهرستان، گفت: متاسفانه از 117 پرونده رسیده به این مجموعه قضایی در مورد طلاق، 103 مورد منجر به از هم پاشیدن خانواده‌ها شده است.

رحیم استادی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد:  اغلب شکایت‌ها در پرونده‌های طلاق از طرف بانوان بوده و اکثر آن‌ها از دریافت مهریه خود گذشت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مختومه شدن 5378 پرونده از مجموع 5412 پرونده وارده به این مجموعه قضایی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مهم‌ترین و پر سر و صداترین پرونده‌ی در حال رسیدگی در مجموعه قضایی هشترود طی شش ماهه اول سالجاری نیز مربوط به پرونده دو فقره قتل عمد است.

استادی یادآور شد: کشف و ضبط 85 کیلوگرم هروئین، فعال کردن کمیته مبارزه با گرانی در دادگستری هشترود، دایر کردن شعبه رسیدگی به تخلفات کرونایی، دستور به ادارات متولی بهداشت در جهت دفع بهداشتی فضولات حیوانی در روستاها و حاشیه شهر و رصد اتفاقات روز مره توسط ضابطان دادگستری از مهم‌ترین کارهای این مجموعه قضایی در شش ماهه نخست سال 99 بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستري حکم قضائی طلاق آذربايجان شرقي شهرستان هشترود پرونده مختومه پرونده قضایی قتل عمد مجموعه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بازداشت سه نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

جوانمرد گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط پنج نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش آمار طلاق در کردستان