Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» بیژن زنگنه وزیر نفت امروز (چهارشنبه ۹ مهر ۹۹) در پاسخ به سؤال ابراهیم رضایی نماینده دشتستان درباره تاخیر در بهره‌برداری از فاز ۱۴ پارس جنوبی، توضیح داد که چون بحث فاز ۱۴ جدا از کل پروژه پارس جنوبی نیست بنابراین باید در خصوص پارس جنوبی نیز گزارش بدهد.

وی افزود: زمانی که در سال‌های ۷۶ تا ۸۴ وزیر نفت بودم برای اولین بار توسعه عملی پارس جنوبی وارد فاز اجرا شد و در آن دوره قرارداد اجرای ۱۳ فاز منعقد شد که ۵ فاز آن در همان دوره به بهره‌برداری رسید و ۵ فاز دیگر در دولت آقای احمدی‌نژاد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه با بیان اینکه در سال ۹۲ دویست و هشتاد میلیون متر مکعب گاز خام از پارس جنوبی تولید می‌شد،‌گفت: در دولت آقای احمدی‌نژاد علاوه بر ۱۰ فاز مذکور ۴ فاز دیگر نیز قرارداد منعقد کردند که فازهای ۱۵،۱۶ و ۱۷ از این دسته هستند.

وزیر نفت گفت: در ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ یعنی تقریبا ۱۰ سال پیش به مبلغ ۲۵ میلیارد دلار در زمان آقای میرکاظمی به مدت اجرای ۳۵ ماه ۵ قرارداد منعقد شد با تامین منابع صد در صد از شرکت نفت که اصل عقد قراردادها کار تحسین برانگیزی بود و جای تقدیر دارد.

ادامه دارد...

منبع: نماینده

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه پارس جنوبی صحن علنی مجلس مجلس نماینده پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه