Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آلبوغبیش پس از توافق با مدیرعامل باشگاه نفت امیدیه، هدایت تیم فوتبال بزرگ‌سالان این باشگاه را بر عهده گرفت و در فصل آینده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور به عنوان «سرمربی» روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

البوغبیش پیش از این در تیم‌های پخش و پالایش آبادان، هف سمنان، ذالفقار کاشان و امید نفت امیدیه فعالیت کرد و موافق شد همراه با امید نفت امیدیه به لیگ برتر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت امیدیه در پایان مسابقات فصل گذشته فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با سرمربیگری «جهانبخش جعفری» و با کسب ۳۴ امتیاز، در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌ها قرار گرفت.

کد خبر 5036757

منبع: مهر

کلیدواژه: نفت امیدیه ورزش خوزستان امیدیه چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله نفت امیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • شوک بزرگ به تیم ملی؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی