Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار، از افت ۵ درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت میوه نسبت به مدت هفته قبل ۵ درصد کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود که تا پایان هفته این کاهش به ۱۰ درصد برسد.

او قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد را ۷ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انگور قرمز ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان، انگور رطبی ۶ تا ۹ هزار تومان، انگور عسگری ۶ تا ۸ هزار تومان، انگور کندری ۸ تا ۱۰ هزار تومان، آلو شابلون ۷ تا ۱۰ هزار تومان، پسته تازه ۵۵ تا ۶۵ هزار تومان، سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۰ هزار تومان، سیب گلاب ۸ تا ۱۰ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۵ تا ۱۰ هزار تومان، شلیل شمس ۸ تا ۱۲ هزار تومان و شلیل شبرنگ سیبی ۸ تا ۱۱ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگور بی دانه زرد ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان انگور قرمز ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان انگور رطبی ۶ تا ۹ هزار تومان انگور عسگری ۶ تا ۸ هزار تومان انگور کندری ۸ تا ۱۰ هزار تومان آلو شابلون ۷ تا ۱۰ هزار تومان پسته تازه ۵۵ تا ۶۵ هزار تومان سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۰ هزار تومان سیب گلاب ۸ تا ۱۰ هزار تومان شلیل شبرنگ ۵ تا ۱۰ هزار تومان شلیل شمس ۸ تا ۱۲ هزار تومان شلیل شبرنگ سیبی ۸ تا ۱۱ هزار تومان

دارایی نژاد ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو سیب زرد لبنان با نرخ ۶ تا ۹ هزار تومان، سیب لبنان قرمز ۵ تا ۸ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۷ تا ۲۵ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان، لیموشیرین ۵ تا ۷ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۸ تا ۱۰ هزار تومان، هلو انجیری ۸ تا ۱۰ هزار تومان، هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۴ تا ۶ هزار تومان و خیار گلخانه‌ای ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان در میدان عمده فروشی عرضه می‌شود.

سیب زرد لبنان ۶ تا ۹ هزار تومان سیب لبنان قرمز ۵ تا ۸ هزار تومان گلابی بیروتی ۱۷ تا ۲۵ هزار تومان گلابی شاه میوه ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان لیموشیرین ۵ تا ۷ هزار تومان نارنگی تخم ژاپنی ۸ تا ۱۰ هزار تومان هلو انجیری ۸ تا ۱۰ هزار تومان هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان خیار بوته‌ای ۴ تا ۶ هزار تومان خیار گلخانه‌ای ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان

این مقام مسئول نرخ هر کیلو بادمجان دلمه را ۴ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، بادمجان گلخانه‌ای ۶ تا ۸ هزار تومان، بامیه ۵ تا ۸ هزار تومان، پیاز شیری یک تا ۲ هزار تومان، پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز ۵ تا ۶ هزار تومان، فلفل تند ۳ تا ۵ هزار تومان و کلم بروکلی ۸ تا ۱۱ هزار تومان است.

بادمجان دلمه ۴ تا ۵ هزار تومان بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان بادمجان گلخانه‌ای ۶ تا ۸ هزار تومان بامیه ۵ تا ۸ هزار تومان پیاز شیری یک تا ۲ هزار تومان پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان سیب زمینی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان فلفل دلمه سبز ۵ تا ۶ هزار تومان فلفل تند ۳ تا ۵ هزار تومان کلم بروکلی ۸ تا ۱۱ هزار تومان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی با اشاره به نرخ سایر صیفی در میدان بیان کرد: قیمت کنونی هر کیلو کاهو رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کدو ۵ تا ۷ هزار تومان، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، کلم سفید و قرمز ۲ تا ۳ هزار تومان، گوجه فرنگی یک هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، لیموترش ریز ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان، لیموترش سنگی ۹ تا ۱۱ هزار تومان و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

کاهو رسمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان کدو ۵ تا ۷ هزار تومان کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان کلم سفید و قرمز ۲ تا ۳ هزار تومان گوجه فرنگی یک هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان لیموترش ریز ۱۰ تا ۱۳ هزار تومان لیموترش سنگی ۹ تا ۱۱ هزار تومان هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان کمبودی در عرضه نداریم

او با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، بیان کرد: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می‌شود که نوسان چشمگیری در قیمت میوه و صیفی رخ ندهد.

دارایی نژاد در پایان با اشاره به علل گرانی موز در بازار تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش و نوسان نرخ دلار، قیمت هر کیلو موز در میدان مرکزی به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که با باز شدن ثبت سفارش، نرخ موز به قیمت قبل باز می‌گردد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت میوه قیمت سبزیجات سبک زندگی پارسی خبر قیمت تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار ۸ تا ۱۰ هزار تومان ۸ تا ۱۱ هزار تومان ۵ تا ۸ هزار تومان ۵ تا ۷ هزار تومان هزار تومان انگور ۶ تا ۸ هزار تومان ۶ تا ۹ هزار تومان تا ۱۲ هزار تومان یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان تا ۶ هزار تومان تا ۵ هزار تومان ۳ هزار و ۵۰۰ ۲ هزار و ۵۰۰ هزار تومان ۲ هزار تومان قیمت هر کیلو ۴ هزار و ۵۰۰ شلیل شبرنگ قیمت میوه تومان سیب گلخانه ای قرمز ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش دما و رسیدن محصول به انبوه، قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر ۶۰ درصد کاهش یافته است.

او قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزارتومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ را هزارتومان اعلام کرد و افزود: برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

یاوری ادامه داد: قیمت گوجه سبز در ابتدای فصل یک‌میلیون تومان بود که با افزایش عرضه روند کاهشی به خود گرفته است و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه تا پایان اردیبهشت، بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۵۰ تن گوجه سبز، ۲۰۰تن توت فرنگی، ۳۰۰ تن طالبی و جانا و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن هندوانه در میدان مرکزی خبر داد.

او گفت: قیمت صیفی جات نظیر هندوانه، ملون و جانا توجیه اقتصادی برای کشاورز ندارد چراکه کمتر از ۱۰ هزارتومان از تولیدکننده خریداری می شود که جوابگوی هزینه های تولید نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول