Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صادقی روز چهارشنبه در بازدید آب شیرین کن پارسیان و نشست با فرماندار پارسیان، شهردار دشتی و اعضای شورای روستاها این شهرستان افزود: احداث این آب شیرین کن با ظرفیت تولید روزانه ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بزودی آغاز می‌شود که تامین کننده آب سه شهر و ۱۷ روستای پارسیان خواهدبود.
وی بیان داشت: اختصاص ۱۲ کیلومتر لوله برای تکمیل طرح آبرسانی پیشو و قاسم آباد، تکمیل و اجرای شبکه توزیع و خط انتقال آب روستای حسین آباد و بازسازی شبکه توزیع شهرها و روستاهای پارسیان از طرح‌هایی است که برای بهبود وضعیت آب این شهرستان در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب وفاضلاب هرمزگان ادامه داد: تکمیل لوله گذاری خط انتقال مجتمع ساحلی، اجرای خط انتقال آب از روستای اکبری تا تمبو، اجرای عملیات آبرسانی به روستای حسین آباد بوچیر و تکمیل عملیات احداث مخزن شهر دشتی از دیگر طرح‌هایی در دستورکار شرکت آب وفاضلاب برای آبرسانی به پارسیان است.
صادقی گفت: تکمیل عملیات اجرایی خط انتقال آب دمتیر، اجرای خط انتقال روستای پیشو و قاسم آباد نیز به بهبود وضعیت آب مناطق پارسیان کمک شایانی خواهد کرد.
وی ادامه داد: برای بهبود وضعیت آب پارسیان طرح‌های مختلفی در دستور کار است که تکمیل آن به پایداری آب این شهرستان کمک خواهد کرد.
شهرستان پارسیان نیز با ۱۷ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ مشترک می‌باشد که آب مورد نیاز این جمعیت از طریق خط محرم و چهار حلقه چاه در مجموع با ظرفیت ۷۵ لیتر بر ثانیه تامین می‌شود.
شهرستان پارسیان در فاصله ۵۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها پارسیان آب و فاضلاب هرمزگان شركت آب و فاضلاب هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان آب و فاضلاب هرمزگان شركت آب و فاضلاب هرمزگان پارسیان آب و فاضلاب هرمزگان شركت آب و فاضلاب هرمزگان اخبار کنکور خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان