Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: در 6 ماه نخست امسال، حدود 2 میلیون و 700 هزار خودرو در جایگاه‌های منطقه سبزوار 36 میلیون مترمکعب گاز طبیعی دریافت کرده‌اند.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی اظهار کرد: با توجه به فعالیت 23 جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های داورزن، خوشاب، بردسکن، جوین، جغتای و سبزوار بیش از 130 نفر اپراتور و مسئول فنی در این جایگاه‌ها برای سوخت‌رسانی به شهروندان به‌طور 24 ساعته فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: در 6 ماه نخست امسال در حوزه فعالیت منطقه سبزوار در غرب خراسان رضوی حدود 36 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توزیع و مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به سه درصد افزایش یافته است.
مدیر منطقه سبزوار تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه اپراتورهای جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب و بدون حادثه، یکی از اهداف منطقه است که با هماهنگی و برنامه‌ریزی و تفاهم انجام‌شده با سازمان فنی حرفه‌ای استان خراسان رضوی، در طول سال این کلاس‌ها به دو صورت عملی و تئوری برای اپراتورها برگزار می‌شود.
صادقی گفت: بیشترین کاهش مصرف سی‌ان‌جی در 6 ماهه نخست امسال، مربوط به فروردین‌ماه است که ممنوعیت مسافرت‌های نوروزی را شاهد بودیم. در این بازه زمانی مصرف سی‌ان‌جی نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد کاهش داشته و بالاترین افزایش مصرف مربوط به شهریورماه با 13 درصد افزایش نسبت به پارسال بوده است.
وی اظهار کرد: با مصرف گاز سی‌ان‌جی در نیمه نخست سال 99، بیش از 35 میلیون لیتر بنزین در این منطقه ذخیره‌سازی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه سبزوار سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • کاهش منابع آب زیرزمینی و آبدهی رودخانه‌های لرستان
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد