Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست انبار و توزیع جنسیت: آقا ، خانم شرح وظایف: مدیریت ماشین های پخش و انبار هماهنگی و نظارت بر انبار و توزیع (تخلیه، بارگیری، جا به جایی، کنترل) مسیر بندی و بستن تیم پخش ها مدیریت افراد و جذب نیرو و .... شرایط احراز: دارای سابقه کار مرتبط مسلط به نرم افزار حسابداری و پخش جهت مسیر بندی و تیم پخش آشنا با مسیرهای استان فارس و بوشهر آشنا با انبار و انبارداری تسلط نسبی به اکسل و ورد مدرک تحصیلی حداقل فوق دیپلم دارای روحیه کار تیمی و مسئولیت پذیری و سرپرستی اراد حقوق 4 میلیون پورسانت بیمه پاداش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 07191011910 موبایل 09177286460 تلگرام 09177286460 واتساپ 09177286460 ایمیل kamrooz.co@gmail.com

 

پربیننده ترین متقاضیان استخدام بخوانند طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اعلام وصول شد استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق در شرکت پرتو خازن در تهران استخدام طراح گرافیک و فروشنده در مجتمع چاپ و تبلیغات آریاز استخدام کارشناس بازرگانی در شرکت فرارون صنعت فولاد جنوب

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم

حسین امیرعبداللهیان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی‌های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با مامادو تانگارا وزیر امور خارجه گامبیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه کشورمان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی،  برگزاری و مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و مردم گامبیا تبریک گفت.

امیرعبداللهیان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت‌های گسترده ایران در عرصه های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم.

وزیر امور خارجه گامبیا ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • فال حافظ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر