Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر قابلیت ضبط پیام صوتی در برنامه خود را برای تعداد بیشتری از کاربران سیستم عامل iOS فعال ساخت و به نظر می‌آید پلتفرم مذکور این بار کمی قابلیت جدید خود را جدی‌تر گرفته باشد. این شرکت با انتشار قابلیت جدید خود برای کاربران iOS اظهار داشت که سعی دارد متن پیام‌های صوتی ضبط شده را نیز در فایل آن‌ها قرار دهد تا کاربران به سادگی از محتوای هر پیام صوتی باخبر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌آید اقدام اخیر شرکت توئیتر به دلیل اعتراض کاربران مبنی بر عدم توجه این شرکت به ناتوانان و کم‌توانان صورت گرفته است. در حال حاضر قابلیت پیام صوتی شرکت توئیتر به شکل یک پست منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند با لمس علامت پخش محتوای فایل به اشتراک گذاشته شده را بشنوند.

بیشتر بخوانید

قابلیت پیام صوتی به دایرکت توئیتر اضافه می‌شود عدم آمادگی توئیتر در ایجاد دسترسی برای ناتوانایان

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت توئیتر تیم برنامه‌نویسی برای ایجاد دسترسی‌های لازم کم توانایان ندارد و پس از اعتراض کاربران درخواستی را به کارمندان خود ارسال کرده که به صورت داوطلبانه اقدام به توسعه بخش مورد نظر کنند. این شرکت در حال حاضر قصد دارد گروه‌های برنامه‌نویسی مشخصی را برای توسعه بخش دسترسی ناتوانایان تشکیل دهد.

این مجموعه از تاریخ دوم سپتامبر تا کنون دو تیم برنامه‌نویسی معرفی کرده که قرار است قابلیت‌های مختلف توئیتر را برای ناتوانایان و کم توانایان قابل استفاده کنند. به دنبال این مسائل سخنگوی توئیتر اظهار داشت که این شرکت به زودی از ویژگی تولید زیرنویس خودکار توسط هوش مصنوعی برای ویدئو‌ها و فایل‌های صوتی رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده از این شخص قابلیت‌های مورد نظر تا اوایل سال ۲۰۲۱ به شبکه اجتماعی توئیتر اضافه خواهند شد.

مشخص نیست که قابلیت زیرنویس خودکار فایل‌های صوتی توئیتر دقیقا چه تاریخی عرضه می‌شوند و این شرکت نیز پاسخ دقیقی در این رابطه به خبرگزاری‌ها نداده است. افرادی که از سیستم عامل iOS استفاده نمی‌کنند و تمایل دارند از قابلیت ضبط فایل صوتی در حساب کاربری خود برخوردار شوند باید مدتی صبر پیشه کنند چرا که ویژگی مذکور همچنان از نظر شرکت سازنده تکمیل نشده است. توئیتر همچنین قصد دارد قابلیت ضبط فایل‌های صوتی خود را به بخش پیام خصوصی نیز اضافه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توئیتر پلتفرم توئیتر شبکه اجتماعی توئیتر شرکت توئیتر پیام صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان