Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@16:14:18 GMT

امشب، پرسپولیس علیه گربه سیاه تیم‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۷۱۸

امشب، پرسپولیس علیه گربه سیاه تیم‌های ایرانی

پرسپولیس تنها نماینده باقی‌مانده ایران در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا پس از درخشش مقابل السد و شکست این تیم در خاک قطر، امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود. پرسپولیسی‌ها حالا بعد از موفقیت چند سال اخیر با برانکو، این‌بار با یحیی ماجراجویی‌های آسیایی خود را ادامه می‌دهند و امیدوارند کار ناتمام سرمربی کروات را، گل‌محمدی به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که پس از شکست در دربی جام حذفی و حاشیه‌های فراوان راهی قطر شد، خیلی زود نشان داد که انسجام تیمی‌اش همچنان به قوت خود باقی است. خرید‌های گل‌محمدی خیلی زود به‌عنوان بازو‌های جدید این مربی جای خود را در ترکیب سرخپوشان پیدا کردند تا تأثیر جای خالی بازیکنان جدا شده این تیم به کمترین حد ممکن برسد. از حامد لک ستاره این روز‌های دروازه پرسپولیس گرفته، تا آقایی، سرلک، پهلوان و آل‌کثیر همه بازیکنانی هستند که در چهار دیدار گذشته نقش تعیین کننده‌ای در نتایج آسیایی سرخپوشان داشته‌اند.

شاگردان گل‌محمدی پس از حذف السد، برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی، پاختاکور، گربه سیاه نمایندگان ایران در سال‌های گذشته را پیش‌رو خواهند داشت. تیمی که در مرحله گروهی در دو بازی رفت و برگشت شهر خودرو را شکست داده و در مرحله قبل نیز استقلال را از پیش‌رو برداشت و پرسپولیس به‌عنوان سومین نماینده ایران می‌تواند انتقام تیم‌های ایرانی را بگیرد. پاختاکور تاکنون ۲۰ بار به مصاف نمایندگان کشورمان رفته که حاصل این مسابقات ۱۴ برد، دو تساوی و تنها چهار شکست برای نماینده ازبکستان بوده است.

سیامک نعمتی با دریافت کارت قرمز در بازی با السد، تنها غایب پرسپولیس در دیدار با پاختاکور خواهد بود که البته با توجه به اعتراض پرسپولیس باید دید او از سوی AFC بخشیده می‌شود یا خیر.

در دیگر دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های النصر و الاهلی عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برنامه دیدار‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

النصر عربستان - الاهلی عربستان، ساعت ۱۷:۱۰
پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان، ساعت ۲۱:۱۵

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| حمایت مردان آهنین از گربه‌سیاه پرسپولیس!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین