Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت  در جمع خبرنگاران، گفت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تامین شده است و مانند همه دستگاه های دیگر با تأخیر همراه بود و از حدود ۱۰ روز قبل که رقم، تخصیص داده شد وزیر بهداشت در تلاش برای تامین مواد اولیه است و امیدوار هستیم زودتر این داروها و مواد اولیه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواست در مورد ملت ما انجام داد از این رو نکته آقای رئیس‌جمهور درست است اما نمی دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که رئیس ‌جمهور به دنبال نفرین آمریکا است.

رئیس فتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت ۱۰ سال پیش نفت بالای ۱۰۰ میلیون دلار می فروخت اما حالا وضع با آن زمان فرق می کند، تاکید کرد: ما در جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می بریم.  مسأله انتخابات ۱۴۰۰ سرجای خو اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم و تفرقه ایجاد کنیم و مردم را ناامید کنیم.  

واعظی بر همکاری و تعامل دولت و مجلس جهت رفع مکشلات مردم تاکید کرد و در عین حال، گفت: وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس برای بیان حرف های تفرقه انگیز استفاده می کنند مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین شود که وقتی تریبون مقدسی باعث می شود حرف کذبی زده شود مقابل آن ایستاد.  

وی همچنین درباره وضعیت بورس، اظهارداشت: بورس سازوکار خود را دارد و همین سازوکار است که بورس را شکل می دهد و به همین دلیل همه مسئولان بارها گفتند بورس جایی نیست که هیجانی وارد یا خارج شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بورس در دراز مدت جواب می دهد، افزود: کسی که می خواهد سریع به سود برسد باید پول خود را در بانک بگذارد؛  برای بورس باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود. دولت از بورس حمایت نمی کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

واعظی در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: اصلا نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.

کد خبر 5036860 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود واعظی بورس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا دونالد ترامپ مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس صحن مجلس هفته دفاع مقدس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی سعید خطیب زاده محمدجواد ظریف علیرضا رزم حسینی ایران برجام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا