Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه عمان تاکید کرد که کشورش از خواسته‌های مشروع و عادلانه ملت فلسطین حمایت می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، بدر بن حمد البوسعیدی در سخنانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بر حمایت کشورش از ملت فلسطین تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البوسعیدی اظهار داشت که عمان از خواسته‌های مشروع و عادلانه ملت فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف با استناد به قوانین بین‌الملل، قطعنامه‌های شورای امنیت و طرح صلح عربی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید