Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونچی داشتن یک مدیر ورزشی را لازمه رسیدن به موفقیت پایدار در دنیای فوتبال می داند. 

مونچی در سویا به حدی خوب کار کرده است تا به عنوان یک مدیر ورزشی کار بلد پای صحبت های او بنشینیم. برای این مدیر 52 ساله جای تعجب دارد که چرا برخی از بزرگ ترین باشگاه های اروپا همچون منچستریونایتد، متخصصی مثل خودش را در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، مونچی دو سال قبل و پس از جدایی از رم، پیشنهاد آرسنال را رد کرد تا به سویا برگردد. خیلی از هواداران منچستریونایتد با دیدن وضعیت تیم خود در بازار نقل و انتقالات و شنیدن حرف های مونچی، قطعا با این مدیر با تجربه موافقت خواهند کرد.

به عقیده من تمامی باشگاه ها باید یک مدیر ورزشی داشته باشند. کارکرد این پست چیست؟ وقت گذاشتن برای تمامی امورات ورزشی. در جایی که 60-70 درصد بودجه به تیم اصلی اختصاص می یابد، اگر یک متخصص نداشته باشید، کارتان سخت می شود. درک می کنم که باشگاه های بزرگی مثل منچستریونایتد داریم که یکی از پنج باشگاه برتر جهان است ولی چنین پستی در آنجا تعریف نشده است. اما به نظرم باشگاه ها روز به روز بیشتر متوجه می شوند که به چنین پستی نیاز دارند. ما رابط بین کادر فنی، اعضای تیم و هیئت مدیره هستیم، بازار را می شناسیم و از طریق استعدادیاب های متعددی، اطلاعات فراوانی به ما می رسد. به همین جهت برایم باورکردنی نیست که باشگاهی مدیر ورزشی نداشته باشد. منطقا باید به این پست اعتقاد داشته باشم چون شغل خودم همین است. اما به واقع معتقدم که این پست ضروری است. 

سویا پادشاه لیگ اروپا است

مونچی می گوید برخی باشگاه های انگلیسی مسیر درستی را در پیش گرفته اند؛ هر چند که در آن لیگ پول حرف اول را می زند.

باشگاه هایی همچون لیدز، لیورپول و منچستر سیتی با یک ساختار جا افتاده برای مدیریت ورزشی کار می کنند. برای ما رقابت کردن با فوتبال انگلیس سخت است ولی ما با مطرح کردن نام برندمان که بدون شک با کسب موفقیت گره خورده است، این کار را انجام می دهیم. شاید نتوانیم پولی که آن ها پیشنهاد می دهند را هزینه کنیم ولی یک پیشنهاد ورزشی بسیار خاص ارائه می کنیم که می توانم بگویم تقریبا منحصر به فرد است. می توانم سراغ ارقام بروم: 20 فینال در این قرن، 10 جام قهرمانی، پادشاه لیگ اروپا و خلاصه ما متخصص رسیدن به بیشترین ها با بهره بردن از حداقل ها هستیم. 

همچنین بخوانید:

 خالکوبی جدید مونچی؛ جام لیگ اروپا همراه با 6 ستاره / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک مدیر ورزشی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت برنج و روغن به کالاهای مشمول ارز ترجیحی!

در لیست قبلی انواع گوشت تازه یا سردکرده گوساله و گوسفند، گندم معمولی، جو، ذرت دامی، دانه سویا، دانه کلز، دانه پنبه، دانه آفتابگردان برای روغن‌کشی، دانه گلرنگ، شکر تصفیه‌شده، کنجاله سویا، کنجاله پنبه، کنجاله آفتابگردان، کنجاله کلزا، کنجاله گلرنگ، کود سوپرفسفات، کود کلریدو پتاسیم، کود سولفات پتاسیم، فسفات دی‌آمینیوم، مولدهای دام و طیور آبزیان و مواد ژنتیکی مشمول دریافت ارز ترجیحی برای سال جاری بود.

 واردات هر کدام از این کالاها با ارز دونرخی امکان ایجاد فساد را دارد چراکه تفاوت قیمت حاصله، جذابیت بالایی برای فروش غیرقانونی آن ایجاد می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگشت برنج و روغن به کالاهای مشمول ارز ترجیحی!
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است