Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:41:58 GMT

توافق با نوری سعادتمند را نگه می‌دارد؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۵۳۸

توافق با نوری سعادتمند را نگه می‌دارد؟

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال دقایقی پیش رسما اعلام کرد که با الکس نوری سرمربی ایرانی تبار مقیم آلمان به توافق رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های احمد سعادتمند پس از آن بر زبان وی جاری شده که به نظر می رسد از سوی اعضای هیئت مدیره استقلال تحت فشار است و آنها قصد برکناری وی را دارند.


سعادتمند که پیش از این از کارت آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی در جنگ با فرهاد مجیدی استفاده کرده بود، این بار با اعلام خبر توافق این سرمربی ایرانی – آلمانی توپ را به زمین هیئت مدیره باشگاه انداخته است و البته با این کار موضع خود را تقویت کرده تا برداشتن او از صندلی مدیریت استقلال دشوارتر هم بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعادتمند که از زمان حضور در استقلال مشکلات فراوانی را تحمل کرده و موفق شده برخی از آنها را پشت سر بگذارد، در حال حاضر بیش از هر چیز نگران موجی است که ممکن است او و صندلیش را با هم ببرد. البته این مدیر قدیمی ورزش ایران هم قصد عقب نشینی به این سادگی ها را ندارد و اعلام خبر توافق قطعی و لازم با الکس نوری در همین مسیر است.

 

جنگ سعادتمند و هیئت مدیره اما در شرایطی بالا گرفته که استقلال با بازگشت از بازی های آسیایی و قطعی شدن جدایی 2 یا 3 بازیکن کلیدی اش، نیازمند تقویت مجدد در بازار نقل و انتقالات و شروع برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در لیگ آینده است اما تنش های سطح بالای مدیریتی و اوضاع نابسامان فعلی ممکن است باعث شود بازیکنان مدنظر آبی پوشان روانه تیم های دیگری بشوند. استقلال که در فصل نقل و انتقالات با سلیقه افرادی که هرگز نام آنها منتشر نشده، بسته شده است و با حضور در مسابقات آسیایی و تحمل شکست و برگشت به ایران و ایجاد مسائل جدید، نیازمند تغییراتی برای شروع بهتر و یکدست تر در رقابت های پیش روی فوتبال ایران است.

 

باید دید این شطرنج و این بازی تأخیری کی به پایان می رسد و آیا الکساندر نوری به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد و اگر اینطور باشد، او چه کسانی را به عنوان دستیار انتخاب می کند و قرار است با چه کادر و بازیکنانی لیگ را آغاز کند.
در عین حال موضوع دیگر هم این است که آیا با بیانیه ای که سعادتمند دقایقی پیش در رسانه باشگاه استقلال منتشر کرده است، او در پست خود باقی می ماند و مربی جدید را به جمع آبی پوشان اضافه می کند و یا پست خود را تحویل داده و باشگاه با سرپرست جدید اداره خواهد شد.

 

نکته مهم در این بین، مسئله الکس نوری و شرایط قراردادی او و همچنین قطعیت و یا عدم قطعیت حضور این مربی در ایران است. طبعا اگر نوری به هر دلیلی سرمربی استقلال نشود، آبی ها مجبورند از گزینه های داخلی استفاده کنند که اکثریت آنها در لیگ برتر ایران مشغول به کارند.

استقلال تهران الکساندر نوری احمد سعادتمند اینگول اشتات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران الکساندر نوری احمد سعادتمند اینگول اشتات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در حاشیه دیدار با موتا پائز گفت: امیدوارم هدف سختی که تعیین کردید را به دست آورید، یقین دارم که انگیزه و تجربه شما در کنار حمایت‌های فدراسیون برای رسیدن به هدف کمک می‌کند. تلاش کردیم که تیم در بهترین شرایط کار خود را آغاز کند و با استفاده از بهترین‌های والیبال ایران برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. با رهبری شما این هدف را دور از دسترس نمی بینم و هرکاری از دستمان برآید برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم.

او ادامه داد: حضور مرادی نایب رئیس فدراسیون در کنار تیم بیانگر اهمیت کار برای فدراسیون است تا کارهای تیم در اسرع وقت تسهیل شود. امیر خوش‌خبر باسابقه ترین سرپرست تیم‌های ملی نیز برای انجام کارها کمک می‌کند تا مسیر هموارتر شود، کسی که نزدیک به دو دهه مسئولیت سرپرستی تیم‌های ملی والیبال را برعهده داشته است.

کادر فنی در مسیر اجرایی هیچ نگرانی نداشته باشند، نگاهی حرفه‌ای دارید و سابقه شما هم این موضوع را تایید می‌کند و برای ادامه همکاری لازم و ضروری است. تفاوت نظر موضوع عادی در کار است، اما نشان دادید که همانند فدراسیون فقط هدف طی کردن مسیر دشوار پیش رو است. با توجه به توانمندی‌های آقای پائز، خیلی به حضور در المپیک خوش بین هستم و امیدوارم در کنار هم جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی یک امانت در دستان سرمربی است و مردم ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

تقوی در پایان گفت: سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسایل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعا امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتما پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد