Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس در فاصله چند ساعت مانده به دیدار حساس این تیم مقابل پاختاکور با رای AFC بخشیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی، مدافع سرخپوشان که در دقایق پایانی دیدار با السد قطر در تصمیم عجیب داور مسابقه با کارت قرمز مواجه شده بود، از فاصله ساعاتی مانده به این دیدار، از سوی کنفدراسیون صحنه مربوطه مورد بازبینی قرار گرفته و بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس دقایقی بعد از پایان دیدار خود با السد قطر، نامه درخواست خود برای بخشش این بازیکن را همراه با مستندات و صحنه مربوطه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده بودند. در این میان افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم طی روزهای اخیر تمام تلاش خود را برای دستیابی به نتیجه مطلوب و پیگیری در این زمینه معطوف کرده بود.

 

باشگاه پرسپولیس امیدوار بود با توجه به بخشش مهدی بن عطیه مدافع السد، کنفدراسیون آسیا موفق شود با توجه به تصمیم ناعادلانه داور بازی با السد، شرایط پاک کردن کارت قرمز سیامک نعمتی را نیز فراهم سازند.

لینک کوتاه: asriran.com/0038uR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسپولیس سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم