Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جلسه هم اندیشی و هماهنگی بررسی روند اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی با حضور جمعی از مسئولان و کارشناسان کشوری و استانی، گفت: چنانچه طرح نسخه‌نویسی الکترونیک به درستی اجرا شود در درجه اول موجب تجویز منطقی دارومی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از نسخه پیچی الکترونیکی به عنوان راهکار کنترل خطا‌های نسخه نویسی نام برد و افزود: قطعا با استفاده از این سیستم می‌توان میزان خطا‌ها و اشتباهات در نسخه نویسی دستی را برطرف کرد.

ظفرمند گفت: با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده در استان‌های مازندران و فارس و الزامات قانونی خاصی که بر این طرح برقرار است ما را بر آن داشت تا موضوع نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را در سطح یک و پزشک خانواده شهری با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه طرح کشوری نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک باید در تمامی مطب‌ها و مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت استان اجرایی شود، افزود: این طرح الکترونیکی نقش مهمی در کمک به ارایه خدمات بهتر و آسان‌تر به بیمه شدگان دارد ضمن اینکه موجب شفافیت هرچه بیشتر در ارائه خدمات شده و پرداختی‌ها به مشارکت کنندگان در این طرح نیز به موقع، منظم‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت مازندران نسخه نویسی الکترونیکی پزشک خانواده نسخه پیچی الکترونیک نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی

صبح امروز با حضور سید احسان خاندوزی آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو برات الکترونیکی قابلیت توسعه زیرساخت سفته و امکان تامین مالی بنگاه ها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاه‌ها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی را دارد.

سامانه مدیریت یکپارچه سفته و برات الکترونیکی بر اساس بند (ج) ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و سایر قوانین و مقررات موضوعه ایجاد شد.

ضرورت تامین مالی بنگاه‌های فعال شبکه زنجیره تامین مالی، رفع موانع موجود در مدیریت جریان نقدینگی و سرمایه در گردش در زنجیره تامین مالی و لزوم نوآوری و تعریف ابزار‌های جدید و مطمئن برای بهره گیری در زنجیره تامین مالی از کارکرد‌های کلیدی برات الکترونیکی است.

توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ خزانه داری کل کشور و طراحی و پیاده سازی برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین مالی پیاده سازی از کارکرد‌های این ابزار است.

از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در این زمینه می‌توان به طراحی تمام فرآیند‌های برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین از مرحله صدور، قبول ظهرنویسی، انتقال، تسویه کامل، تدریجی و تنزیل اشاره کرد.

برات الکترونیکی از قابلیت‌هایی همچون زنجیره تامین با قابلیت توسعه زیرساخت سفته و برات الکترونیکی، امکان تامین مالی بنگاهها، گردش اعتبار به جای وجه نقد، اعتبارسنجی اهلیت و توان بنگاهها، مبارزه با پولشویی و ارتقای شفافیت مبادلات بانکی برخوردار است.

برات الکترونیکی ویژه زنجیره تامین به صورت کاملا الکترونیکی و برخط و با امضای دیجیتال تمام ذی نفعان صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • عوارض مصرف خودسرانه این دارو‌ها
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه