Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دادگستری از هر گونه کمک به انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر توسط هیأت‌های مذهبی دریغ نخواهد کرد چراکه به خروجی کار درست فرهنگی اعتقاد داریم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با اعضای شورای هیأت فرهنگی مذهبی والعصر (عج) اراک اظهار داشت: با توجه به وضعیت حساس و بحرانی کشور به لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی، سیاست گذاری و برنامه ریزی جهت انجام امور فرهنگی و مذهبی در جامعه یک ضرورت محسوب می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز دشمنی دشمنان به اوج خود رسیده و در تمامی عرصه‌ها در حال وارد کردن هجمه به کشور هستند و مشغول ایجاد ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی می‌باشند به همین خاطر می‌بایست تفکر انقلابی و جهادی در ذهن مسئولین و خواص وجود داشته باشد تا بتوان با داشتن یک نگاه راهبردی این تفکر را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: دادگستری از هر گونه کمک به انجام برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر توسط هیأت‌های مذهبی دریغ نخواهد کرد چراکه به خروجی کار درست فرهنگی اعتقاد داریم و معتقدیم با فرهنگ سازی مناسب در میان جوانان و نوجوانان می‌توان از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری نمود.

وی افزود: باید یک فضای مطلوب و مناسب در اختیار شما قرار گیرد تا با آسودگی خاطر بتوانید بسیار قوی‌تر و محکم‌تر در این راه گام بردارید.

بیشتر بخوانید: آغاز به کار کمیته پیشگیری از جرایم و تخلفات فضای مجازی در استان هرمزگان

رییس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: انتظار ما از شما این است که برنامه‌های مذهبی شما بصیرت بخش باشد تا جوانان هیأت را ملجأ و پناهگاه خود بدانند و با مراجعه به آنجا با تفکر انقلابی و جهادی آشنا شوند و مسیر درستی را برای زندگی خود ترسیم کنند.

در این دیدار سینا جمشیدی از اعضای شورای هیأت فرهنگی مذهبی والعصر (عج) ضمن توضیحاتی در خصوص برنامه‌های انجام شده توسط این هیأت در مناسبت‌های سال، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مسئولین اجرایی جهت اختصاص یک زمین مناسب برای ایجاد حسینیه‌ای بزرگ در سطح شهر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان مرکزی کاهش ناهنجاری‌ های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مرکزی کاهش ناهنجاری های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند