Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سازمان الحشد الشعبی، امروز (چهارشنبه)، در ارتباط با تأمین امنیت زائران اربعین حسینی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش وبگاه «المعلومه»، در بیانیه یادشده آمده است: «در منطقه تحت مسئولیت در استان "دیالی" تیپ ۱۱۰ الحشد الشعبی با تمام نیروهای خود برای تأمین امنیت زائران اربعین امام حسین (ع) که در حال حرکت به سوی کربلای معلی هستند، به حالت آماده باش درآمده‌است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: «در کنار مأموریت‌های امنیتی، گروه‌های تیپ یادشده به زائران امام حسین (ع) پشتیبانی و کمک‌های معنوی ارائه خواهند کرد. کمپین‌های مخصوص ضدعفونی برای جلوگیری از شیوع ویروس  کرونا  نیز به کار خود ادامه خواهند داد».

در این ارتباط، روزنامه رسمی «الصباح» عراق نیز گزارش داد که مدیریت محلی استان کربلا پیش‌بینی کرده است که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در این کشور، شمار زائران اربعین امسال در مقایسه با سال‌‌های گذشته به بیش از هفتاد درصد افزایش داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تأمین امنیت زائران اربعین کرونا آماده باش زائران اربعین الحشد الشعبی زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد