Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:57:05 GMT

ساعات اوج ترافیک پایتخت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۵۰۸

خبرگزاری میزان-رییس پلیس راهور پایتخت درباره آخرین وضعیت ترافیک در پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: سردار محمدحسین حمیدی، در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در پایتخت اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و باز نبودن مدارس و مراکز آموزشی شرایط متفاوتی را در حوزه ترافیک نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور پایتخت با بیان این مطلب که اگر مدارس باز می‌شدند ۳۰ درصد به ترافیک صبحگاهی افزوده می‌شد تصریح کرد: با توجه به باز نبودن مدارس، ترافیک صبحگاهی در حال حاضر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی مواجه است؛ اگرچه وضعیت ترافیک نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

سردار حمیدی به بازه زمانی اجرای طرح ترافیک در شهر اشاره و بیان داشت: در سال گذشته طرح ترافیک از ۶:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ بود یعنی به مدت ۱۲ و نیم ساعت؛ ولی امسال طرح ترافیک از ۸ و نیم صبح شروع شده و تا ۱۶ ادامه دارد و یکمرتبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ امکان خروج وجود دارد.

وی گفت: عملا از ساعت ۹-۸:۳۰صبح تا ساعت ۱۴ وضعیت مناسبتری در شهر وجود دارد اگرچه ترافیک از ۶ صبح شروع شده و در ۸ و ۳۰ دقیقه صبح به اوج می‌رسد.

وی با بیان این مطلب که ترافیک از ساعت ۱۴ تا ۱۶ پرحجم شده و با پایان طرح ترافیک در ساعت ۱۶ میزان تردد در هسته مرکزی افزایش می‌یابد از افزایش حجم تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب خبر داد و گفت: گا‌ها در برخی معابر شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سردار حمیدی به آمار تصادفات اشاره و بیان داشت: اگر چه تصادفات در طول یک دهه رو به کاهش بوده، ولی باز هم ۶۰۰ نفر در سال به واسطه تصادفات کشته می‌شوند اگرچه کار‌های زیادی انجام شده و تجهیزات توسعه یافته و حوزه ایمنی بهتر از گذشته شده و انضباط ترافیکی رعایت می‌شود، ولی باز هم تعداد کشته‌ها بالاست.

بیشتر بخوانید: تاکید داریم که هیچ ایستگاه مترویی بدون تکمیل آسانسور افتتاح نشود

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: ترافیک تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

ایسنا در خبری نوشت: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902615

دیگر خبرها

  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه