Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:50:12 GMT

چند خبر کوتاه از ورزش استان کردستان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۵۸۲

چند خبر کوتاه از ورزش استان کردستان

به گزارش ایرنا، در دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور که به میزبانی تهران برگزار شد تیم «تراپ»  نماینده کردستان در مصاف با دیگر رقیب کردستانی خود تیم «مقاومت»  توانست به پیروزی رسیده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و تیم مقاومت نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

فوتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد

یادگار رستمی فوتبالیست کردستانی از سوی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور به منظور کسب آمادگی حضور در رقابت های نهایی جام جهانی و قهرمانی آسیا به مرحله جدید اردوی این تیم فراخوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از اردو با حضور ۲۴ بازیکن از سراسر کشور از روز جمعه ۱۱ مهرماه در محل کمپ تیم های ملی در تهران آغاز و سه روز ادامه خواهد داشت.

صعود تیم کردستانی به مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال کشور قطعی شد

تیم جنرال ویند سقز در چهارمین دیدار خود با نتیجه چهار بر یک تیم شهدای اهواز را شکست داد و با کسب ۱۰ امتیاز و یک دیدار مانده به روز آخر مسابقات صعود خود را به مرحله نهایی لیگ دسته دوم کشور قطعی کرد.

این نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتسال فردا در آخرین بازی به مصاف میزبان این رقابت ها یعنی خلیج ماهشهر می رود.

تیم چاپ معلم سنندج دیگر نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتسال در چهارمین دیدار خود با نتیجه پنج بر ۲ مغلوب تیم شهدای ایلام شد و از صعود به مرحله بعدی این رقابت ها باز ماند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان فوتسال کردستان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان فوتسال کردستان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان فوتسال کردستان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی اخبار کنکور لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی