Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:10:30 GMT

تدوین سند راهبردی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۵۸۳

تدوین سند راهبردی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر آموزش و پرورش استان گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی تدوین شده و به مقام معظم رهبری ارائه شده است و بیشترین سطح تعامل با آموزش و پرورش در آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند بر اساس آن حرکت کند و معتقد هستیم شاید آموزش و پرورش به تنهایی نتواند سند تحول آموزش و پرورش را محقق کند و بسیج باید کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در این سند از مهدهای کودک تا دانشگاه پیش‌بینی شده که البته به یک نقشه راه نیاز دارد که هنوز تدوین نشده و امید است این امر با مشارکت آموزش و پرورش در استان‌ها تدوین شود.

رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: در بودجه امسال حدود دوهزار میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شده اگر تمام این اعتبار محقق شود، می‌توان در این حوزه به مدارس کمک کرد.

وی بیان کرد: مدیریت انقلابی در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری سکان تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

وی با اشاره به تعامل با آموزش و پرورش گفت: هدف به میدان آوردن نیروهای مردمی است و به دلیل نزدیک بودن مسئولیت در زمینه آینده ساز بودن جوانان، بسیج و آموزش و پرورش نقش‌های مکمل ایفا می‌کنند.

کد خبر 5037074

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری سردار غلامرضا سلیمانی بسیج شهرکرد چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • سند راهبردی امور زنان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شد
  • مدارس در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرند
  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است