Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@21:11:14 GMT

آغاز به کار پويش سراسري پارسا

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۷۹۱

آغاز به کار پويش سراسري پارسا

خبرگزاری آریا- پویش سراسری پارسا (پیشگیری و امید از سرطان ایران) آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، همزمان با ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) ماه جهانی ارتقای آگاهی بانوان در خصوص سرطان پستان و از سوی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با همکاری و حمایت نهاد‌های مختلف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز به کار پویش سراسری پارسا
سرطان پستان نخستین عامل مرگ و میر زنان بر اساس سرطان در جهان و ایران است ازاین رو پیشگیری و خودمراقبتی برای تشخیص زودهنگام و درمان به موقع اهمیت شایانی در مهار و درمان کردن این بیماری دارد.
پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه‌های تخصصی پژوهش، آموزش و درمان تخصصی در زمینه سرطان پستان خود را مسئول سلامت بانوان بخصوص در حوزه پیشگیری از سرطان پستان می‌داند لذا همواره بخصوص در ماه اکتبر برنامه‌های متنوع آموزشی و اجتماعی با هدف آگاه سازی بانوان در این زمینه برگزار می‌شود.
امسال نیز این برنامه‌ها درقالب پویش سراسری پارسا و با حمایت همکاری نهاد‌های مختلفی از جمله بنیاد خیریه پارسا، دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، شهرداری تهران، صدا و سیما برگزار می‌شود.
تولید محتوا و برگزاری برنامه‌های پویش توسط تیم تخصصی و همکاری داطلبانه متخصصان حوزه‌های تخصصی جراحی، انکولوژی، ژنتیک، تغذیه، روانشناسی و متخصصین فناوری‌های نوین سرطان پستان اجرا خواهد شد.
از جمله برنامه‌های این پویش سراسری می‌توان به انجام دادن آموزش‌های عمومی به صورت مجازی در مناطق مختلف شهرداری تهران، و فضای مجازی همچنین تولید بسته‌های آموزشی و فیلم برای آگاهی از نحوه پیشگیری از سرطان، انجام دادن مصاحبه‌های مختلف در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی همچنین برنامه‌های متنوع ورزشی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع مثل رکابزنی بانوان بهبودیافته از سرطان، و همچنین انجام دادن غربالگری رایگان در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران، پخش برنامه‌های آموزشی در ایستگاه‌های مترو و نصب پیام‌های بهداشتی در اتوبوسرانی تهران اشاره کرد.
بانوان در سراسر کشور می‌توانند از طریق آدرس اینستاگرام @Motamed.c.i به پویش سراسری ملحق شوند و همچنین از سایت www.Ibcrc.ir از برنامه‌ها و محتوای تولید شده توسط تیم تخصصی پویش بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پویش پارسا سرطان پستان پویش سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • پله نوردی و افزایش طول عمر/ تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود