Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه باحضور شاعران و مسوولان و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، سیزدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی قروه امروز نهم مهرماه جاری با حضور شاعران و مسوولان و با  معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
 

 

این کنگره با حضور آثار ۱۱۰ شاعر از استان‌های مختلف کشور به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

در بخش شعر عاشورایی، محمدمهدی امیری از زنجان، علیرضا اطلاقی از ساوه، رضا آسمانی از زنجان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی و حمدالله عبدالملکی از قروه و الهام عمومی از خمینی شهر اصفهان، علی‌احسان فریدونی و محمد رحیمی‌رضوان از بیجار، اقبال عبدی از قروه، سیدباقر موسوی و منصور ملاولی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

 

 

در ادامه احمد میرکی و ناصر کریمی هم بعنوان پیرغلامان حسینی قدردانی شدند.

 

 

غلامرضا نوری، علیرضا انور از قروه و زینب رحمانی از اندیمشک، ناصر دوستی از زنجان، محسن کاویانی قم و حبیب عبری از کرمانشاه در بخش فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

در بخش شاعران ویژه، محمد خادم و حسین خزائی از شهرهای اصفهان و تهران بعنوان نفرات اول و دوم تقدیر شدند و از خانواده شهید علی خلیلی و خدیجه مخدومی نیز بعنوان خادم‌الحسین قدردانی شد.

 

 

همچنین عبدالجبار کاکایی، مصطفی محدثی خراسانی و منصور دولتی در دو بخش شعر عاشورایی و سردار حاج قاسم سلیمانی سیزدهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی را داوری کردند.

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان قروه شعر عاشورایی اختتامیه سیزدهمین کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی