Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کره شمالی در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور عزت خود را در قبال توسعه اقتصادی نخواهد فروخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یونهاپ، کیم سونگ، رئیس هیئت کره شمالی در سازمان ملل در سخنرانی خود در این سازمان با بیان اینکه این کشور عزت خود را در قبال توسعه اقتصادی از دست نخواهد داد گفت: این یک واقعیت است که ما به محیط پیرامونی مناسب برای توسعه اقتصادی نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما نمی توانیم عزت خود را تنها به امید تغییرات شگرف به فروش برسانیم- عزتی که همانند جان خود از آن دفاع کرده‌ایم.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این دیپلمات کره شمالی در بخش دیگری از صحبتهای خود به اظهارات رئیس  کره شمالی اشاره کرد که پیشتر دستور داده بود کشورش با تکیه بر توانایی های خود با مشکلات مواجه شود.

کیم در ادامه گفت که کشورش تمام تلاش خود را برای دستیابی به توسعه اقتصادی به کار بسته و ضمانت قابل اتکایی برای حفظ امنیت خود دارد.

کره شمالی بعد از انجام ششمین و اخرین آزمایش هسته‌ای خود در سال 2017 اعلام کرد که توانمندی های موشک‌های دوربرد و هسته‌ای خود را تکمیل کرده است.

این مقام کره شمالی بار دیگر بر حفظ توانمندی های نظامی کشورش به عنوان یک قدرت بازدارنده برای جلوگیری از جنگ تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه اقتصادی عزت خود کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم