Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پلیس فرانسه در صفحه توئیتر خود با تایید این خبر اعلام کرد: این صدا نه ناشی از وقوع انفجار که بر اثر عبور یک فروند هواپیمای جنگی در عبور از دیوار صوتی بوده است.

این خبر برای نخستین بار توسط «مارتین زیگلر» خبرنگار تایمز توئیت شد. او در توئیتی نوشت: بسیاری از مردم در پاریس از وقوع انفجاری که باعث لرزیدن پنجره‌های منازلشان شد گزارش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌ها خبر از وقوع انفجار دادند. پلیس فرانسه بلافاصله با رد هر گونه وقوع انفجاری در حومه پاریس، اعلام کرد این صدا ناشی از عبور یک فروند هواپیمای جنگی از دیوار صوتی بوده است.

شبکه رادیویی «آر. ت.ال» فرانسه نیز به نقل از وزارت دفاع این کشور دقایقی پیش گزارش کرد: یک فروند هواپیمای جنگی رافائل به دلیل از دست دادن ارتباط کنترل کننده‌های ترافیک هوایی با یک هواپیمای تجاری، بلافاصله از «سن دیزیه» (ناحیه اوت مرن) بلند شد. این هواپیما به عنوان بخشی از ماموریت امنیت پرواز برای بررسی این که تهدیدی نبوده است، بلافاصله اعزام شده است.

سخنگوی ارتش فرانسه تائید کرده یک جنگنده رافائل با اجازه ارتش برای رهگیری یک هواپیمای دیگر که با مشکل مواجه شده ‌بوده از شرق پاریس عبور کرده، این جنگنده برای کمک‌رسانی به هواپیمای دیگری که در وضعیت اورژانسی قرار داشته اعزام شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دیوار صوتی فرانسه صدای انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد