Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رامین عبدلی شامگاه سه‌شنبه در این دیدار  ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مادر شهیدان برزگر، اظهار داشت : خدمت به خانواده شهدا و همسران و بخصوص مادران شهدا یک تکلیف الهی محسوب می شود .

دبیر موسسه کلبه آسمانی با تاکید بر سرکشی و دیدار با خانواده شهدا گفت : شجاعت و شهامت شهدا ، جانبازان و ایثارگران در کنار صبر و شکیبایی خانواده‌هایشان غیرقابل توصیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : اکنون وظیفه ما جوانان است که ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و در فعالیت‌های اجتماعی و خدمت به جامعه الگوی خود قرار بدهیم .

عبدلی خطاب به مادر شهیدان تصریح کرد: عزت ،قدرت ، توان ، عظمت و اقتدار کشور وابسته به شما بزرگواران است و توفیقی است که سایه شما بالای سر کشور قرار دارد.

مادر شهیدان برزگر  بیان کرد: بخاطر اینکه فرزندان شهیدم از این خانه به جبهه و برای دفاع از خاک کشور رفتند، از این خانه خاطره داشته و نمی‌توانم در مکانی به غیر از اینجا زندگی کنم .

وی ادامه داد: خدارا شاکرم که مسئولان و جوانان همیشه به دیدارم آمده و از اوضاع من باخبر هستند و هیچ انتظاری از کسی نداشته و افتخار میکنم که فرزندانم در راه اسلام و امام شهید شدند.

برچسب‌ها کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سازمان های مردم نهاد هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سازمان های مردم نهاد هفته دفاع مقدس کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سازمان های مردم نهاد هفته دفاع مقدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان

 مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کردستان به همراه مدیران کل کار و فنی‌وحرفه‌ای این استان با خانواده شهید اقبال وطن‌خواه دیدار کرد.

 وی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید گرانقدر، از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا تشکر و قدردانی کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های آنان تکلیف و وظیفه دینی است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بواسطه فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان کشور باشیم.

شهید اقبال وطن‌خواه فروردین ماه ۱۳۶۳، برای جمع‌آوری آرا مردم به روستای یعقوب‌آباد بانه اعزام شده بود که در کمین گروهک‌های ضدانقلاب افتاد و به شهادت رسید.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در چند برنامه از جمله شرکت در همایش سراسری مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنندج، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارگری و مراسم روز جهانی کارگر به استان کردستان سفر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج