Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق پرسپولیس معتقد است ساختار دفاعی تیم یحیی گل‌محمدی عامل اصلی موفقیت‌های اخیر پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق سرخپوشان هم مثل همه پرسپولیسی‌ها از موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال است. محمد پنجعلی معتقد است ساختار دفاعی تیم یحیی گل‌محمدی عامل اصلی موفقیت‌های اخیر پرسپولیس است و…

فکرش را می‌کردید پرسپولیس، السد قطر را شکست دهد؟

بله، ما پرسپولیسی‌ها همیشه به تیم خود امیدوار هستیم و برای برد این تیم محبوب دعا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی باشد.

نقطه قوت پرسپولیس کجا بود؟

الان فوتبال با گذشته خیلی فرق کرده است. قبلاً دفاع کردن بیشتر وظیفه مدافعان و تا حدی هم هافبک دفاعی بود، اما الان ساختار دفاعی حرف اول و آخر را می‌زند. دفاع تیمی از مهاجمان شروع می‌شود و با پرس شدید اجازه بازیسازی از دفاع حریف را می‌گیرد.

پرسپولیس در این زمینه خوب بود؟

ساختار دفاعی تیم یحیی گل‌محمدی تحسین‌برانگیز است. در فوتبال امروز تیمی که خوب دفاع کند و راحت گل نخورد، موفق می‌شود. پرسپولیس تا به حال ۵ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و تنها یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی خورده است. بنابراین دفاع تیمی پرسپولیس حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

حریف بعدی پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پاختاکور ازبکستان است. این حریف را چطور می‌بینید؟

پاختاکور تیم خوبی است که استقلال را حذف کرده، اما من فکر می‌کنم از السد قوی‌تر نیست.

جداً؟!

بله، پاختاکور ستاره‌های السد را ندارد ضمن آنکه قطری‌ها میزبان مسابقات هم بودند. من فکر می‌کنم بچه‌های پرسپولیس ان‌شا‌ءا… با ارائه یک بازی منطقی و تمرکز کامل همچون مسابقه با السد بتوانند پاختاکور را هم پشت‌سر بگذارند.

بهترین تیم این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کدام تیم بوده است؟

پرسپولیس فارغ از هر بحثی بهترین بوده است. این تیم نباید جلوی الدحیل هم شکست می‌خورد، چون یک پنالتی مشکوک برای تیم قطری گرفته شد. این پرسپولیس نشان داد باز هم در لیگ برتر ایران قهرمان می‌شود. همه قدرت پرسپولیس را دیدند.

منظور ما این بود که غیر از پرسپولیس کدام تیم بهترین بوده است؟

من النصر عربستان را تیم خطرناکی دیدم. پاختاکور هم فوتبال منظمی ارائه داد، اما بعد از پرسپولیس و النصر باید به السد قطر اشاره کنم. تیم ژاوی فقط مغلوب قدرت و روحیه مبارزه‌طلبی پرسپولیس شد.

نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف یک یا شاید هم ۲ گل پیروز شده و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محمد پنجعلی پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا محمد پنجعلی لیگ قهرمانان آسیا ساختار دفاعی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه‌ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید نمود.

کد خبر 6089700 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد