Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ  منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران مبارز با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان البرز حین گشت زنی در محور جاده قدیم  قزوین-کرج به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۵۶ قوطی ۳ کیلویی پودر بدنسازی قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهرام منصوری، ارزش ریالی این کالا‌های قاچاق را برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

مزاحمت‌های اینترنتی، شایع‌ترین جرایم فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: فحاشی، توهین، افترا، تهدید، تمسخر، ارسال پیام و تصاویر نامناسب انتشار شماره تماس افراد و یا اطلاعات کاری و خصوصی آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی از مصادیق مزاحمت اینترنتی است و برابر قانون مزاحمان اینترنتی به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهند شد.

سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود:  ناشناس ماندن و یا استفاده از هویت جعلی از سوی کاربران یکی از مهمترین عوامل افزایش مزاحمت اینترنتی برای دیگران است.

رئیس پلیس فتا استان توصیه کرد: اگر کسی توسط مزاحمان سایبری هدف قرار گرفت، مهم است که به هرگونه پیام یا پست نوشته شده، هر چقدر مضر و یا نادرست  پاسخ داده نشود.  

وی با بیان اینکه پاسخ به مزاحمان سایبری تنها وضعیت را بدتر می‌کند، گفت: تحریک فرد به پاسخ دادن دقیقا همان چیزی است که مزاحمان می‌خواهند.

این مسئول انتظامی گفت: باید به کودکان آموزش داده شود تا در مواجه با مزاحمان سایبری ضمن بیان موضوع به یک بزرگتر، مراتب را با در میان گذاشتن با کارشناسان پلیس فتا حل کنند.

رئیس پلیس فتا استان به والدین توصیه کرد: برای جلوگیری از مزاحمت اینترنتی ضروری است به فرزندان آموخته شود تا اطلاعات شخصی از قبیل شناسه و رمز عبور خود را در اختیار کسی قرار ندهند، با افراد غریبه ارتباط نداشته باشند، از خواندن پیام‌های افراد ناشناس خودداری و مسائل شخصی مرتبط با فضای مجازی نزد افراد غیر مطمئن مطرح نکنند.

سرهنگ فرهودی با  اشاره به مسدود سازی شماره تماس‌ها و ID‌های مزاحم به عنوان یک راهکار خوب برای جلوگیری از ادامه مزاحمت‌ها، به مزاحمان اینترنتی هشدار داد: افرادی که در فضای مجازی برای کاربران ایجاد مزاحمت نمایند طبق قانون جرایم رایانه‌ای تحت پیگرد قرار گرفته و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: کاربران در صورت وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

ماموران وظیفه شناس چک‌های سفید امضا را به صاحبش رساندند

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: دو نفر از ماموران پلیس راه استان  حین انجام وظیفه و بازدید از محوطه، در مقابل پاسگاه یک عدد کیف پول جیبی حاوی ۳ فقره چک سفید امضا و تعدادی مدارک شامل گواهینامه، کارت و بیمه خودرو و  پیدا کردند و از طریق مدارک هویتی، صاحب کیف را شناسایی و  به صاحبش تحویل دادند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: یکی دیگر از ماموران پلیس راه هم  یک دستگاه تلفن گوشی همراه  پیدا  کرد و با پیگیری‌های فراوان، کالای گمشده را به صاحبش برگرداند.

وی، ارزش این گوشی تلفن همراه را بالغ بر ۳۰ میلیون ریال بیان کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی قاچاق کالا و ارز رئیس پلیس فتا استان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی

رقیه برقی، دانش آموز پایه چهارم کوچصفهانی در مسیر برگشت از مدرسه، قطعه‌ای طلا به ارزش ۶۰ میلیون تومان پیدا کرده و آن را به صاحبش برگرداند.

در مراسمی در دبستان دخترانه ابوالمعالی کوچصفهان رشت از این دانش آموز وظیفه شناس به پاس درستکاری و امانتداریش تقدیر شد.

مجتبی صادق پور، رئیس آموزش و پرورش کوچصفهان در این مراسم گفت: این دانش آموز با اخلاق حسنه گامی مهم در اجرای سند تحول بنیادی آموزش و پرورش برداشته و با امانتداری و ترویج فرهنگ اخلاق اسلامی دیگر دانش آموزان را با این فرهنگ مهم بیشتر آشنا کرد. 

رقیه برقی، دانش آموز درستکار کوچصفهانی هم در این مراسم با بیان اینکه اموال پیدا شده باید به صاحب اصلیش برگردانده شود، گفت: والدین من به ویژه مادرم به من آموخته اند امانتدار خوبی برای مردم و همسالان خود باشم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز