Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:12:00 GMT

مشکل کمبود برق شهرک صنعتی اشتهارد برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۹۵۵۳

مشکل کمبود برق شهرک صنعتی اشتهارد برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهنام بیات، مدیرعامل در جلسه چگونگی افزایش ظرفیت های بالادستی تامین برق استان البرز با حضور آرش کردی مدیرعامل برق منطقه ای تهران و هیات همراه با مدیرعامل برق استان البرز در محل ستاد توزیع برق البرز برگزار شد، با اشاره به رشد 11 درصدی مصارف صنعتی، گفت: درخصوص میزان افزایش ظرفیت زیرساخت‌های فوق توزیع طی 5 سال گذشته 15 درصد به ظرفیت استان اضافه شده و میزان فروش انرژی شرکت از سال 93 تا 97 به میزان 33 درصد رشد داشته، این مقایسه نشان دهنده عدم هماهنگی رشد مصرف انرژی استان با رشد ظرفیت فوق توزیع استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در ادامه افزود: با در نظر گرفتن نیاز مصرف بار در سال 97، رشد بار نسبت به سال 92 رشد 38 درصدی داشته است در صورتیکه طی سال‌های فوق رشد ظرفیت منصوبه در استان فقط 17% می باشد. در سال 1398 در مجموع 260 مگاولت آمپر به ظرفیت استان اضافه شد و تا حدودی ظرفیت منصوبه استان را متعادل نمود. با تلاش بسیار و مساعدت همکاران، شاخص ظرفیت منصوبه فوق توزیع به مشترک استان، طی سال 98 رشد مناسبی داشته و به میانگین شاخص برق منطقه ای تهران رسیده است.

وی ادامه داد:به جهت حفظ این روند با عنایت به پیش بینی افزایش تعداد مشترکین به میزان حداقل 40 هزار مشترک در سال 99 می بایست حداقل 90 مگاولت آمپر به میزان ظرفیت فوق توزیع استان اضافه شود.

بیات جبران میزان رشد فروش، ایجاد قدرت مانور، رفع ضعف ولتاژ را از جمله مولفه هایی دانست که با ایجاد زیر ساخت فوق توزیع و انتقال بهبود می یابند و اعلام کرد: مشکلات محدوده شهرک صنعتی اشتهارد شامل تجمیع ظرفیت 160 مگاولت آمپر در یک گوشه از شهرک که موجب عدم امکان بارگیری مناسب به دلیل عدم وجود مسیر احداث خروجی، قطع مکرر پست اشتهارد صنعتی به ویژه در مواقع رعد و برق، عدم باردهی مناسب پست 230 بویین زهرا به محدوده اشتهارد که نیاز به احداث پست 230 در محدوده یاد شده را به شکل اضطرار درآورده است.

بهنام بیات مدیرعامل برق استان پیگیری زمین پست 400 کیلوولت زکی آباد، احداث پست شهرک یاس، زمین پست سیار گلشهر، احداث پست مجتمع صنفی و صنعتی کرج، احداث پست 400 کیلوولت باغستان، احداث پست دائم معراج، تملک زمین و احداث پست چهارباغ برنامه های آتی جهت ایجاد زیر ساخت‌های فوق توزیع و انتقال استان از جمله برنامه های آتی جهت ایجاد زیر ساختهای فوق توزیع و انتقال استان مطرح کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی استان البرز برق اشتهارد احداث پست فوق توزیع برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیامی از کمبود داروی افسردگی ترازدون در داروخانه های های سطح کشور خبر داده و اعلام کرده که این موضوع سبب ایجاد نگرانی هایی در بین بیماران شده است.

در همین راستا، ناصر هیراد معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود داروی افسردگی ترازودون در داروخانه ها٬ سازمان غذا و دارو اقدام به واردات کرده است.

وی بیان کرد: واردات داروی افسردگی ترازودون انجام شده و سازمان غذا و دارو منتظر جواب آزمایشگاه جهت اطمینان از سلامتی محموله های وارداتی است و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش٬ داروی ترازدون در بازار کشور توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر یک شرکت داخلی هم در حال تولید داروی ترازدون است و واردات این دارو تا زمان متعادل شدن عرضه با تقاضا در بازار انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی