Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدعلی آقازاده» روز چهارشنبه در آیین امضای قرارداد میان شرکت های سوزوکی و نیکسان صنعت ساوه که با هدف تولید انواع لوازم خانگی تحت لیسانس شرکت ژاپنی در شهر صنعتی کاوه منعقد شد، افزود: امروز در اوج بالندگی برای رسیدن به خودکفایی شاهد تلاش صنعتگران و دولتمردان هستیم.
وی ادامه داد: در تاریخ کشور هرگز شاهد چنین شرایطی برای بالندگی و خودکفایی ملت ایران نبوده ایم و این پیروزی ها مرهون خدمات جوانان و جهادگران فعال در بخش صنعت است و دشمنان و بدخواهان این مملکت بدانند که فرزندان با دانش و توانمند ایرانی قادر هستند از هر تهدیدی مانند تحریم ها، فرصتی برای بالندگی و شکوفایی بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی گفت: فشارها، تحریم و تنگناهای ایجاد شده بر ملت ایران برآیند محاسبات اشتباه دشمنان بود که سبب شکوفایی صنعتی، خودباوری و خودکفایی ملی در بسیاری از محصولات شد.
وی اظهار داشت: اینکه یک شرکت بین المللی و بزرگ مانند سوزوکی در موفقیت صنعتگران ایرانی شریک می شود، نشانه پیروزی ایرانیان و خنثی کردن اثر تحریم ها از سوی آنها می باشد.
آقازاده تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که برخلاف فشار و تحریم های ظالمانه، استعدادهای ملت ایران با همگرایی، انسجام و دستاوردهای علمی شکوفا شده و قادر هستند که از این خوان سخت عبور و ضمن بی اثر کردن آنها، فرصت های جدید خلق کنند.
به گفته او، مسئولان آمادگی هر گونه همکاری برای حمایت از تولید و صنعت را دارند هرچند موانعی مانند برخی محدودیت ها و فشار تحریم ها وجود دارد اما با بازنگری در برخی رویه های اداری باید نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.
وی گفت: گاهی نگاه‌های سوء اقتصادی و مدیریتی باعث ایجاد مشکلات و موانعی بر سر راه تولید می شود اما ما تلاش می کنیم همراه با تولیدکنندگان و صنعتگران ضمن کمک به رونق تولیدات با کیفیت، موانع پیش رو را هم به حداقل کاهش دهیم.

وی گفت: استان مرکزی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود و در شهرستان ساوه نیز صنایع توانمندی به خصوص در بزرگترین شهر صنعتی کشور (کاوه) فعالیت می کنند که مانند کارخانه نیکسان صنعت می درخشند و همین که شرکت معتبر سوزوکی با این مجموعه قرارداد منعقد می کند، گویای ظرفیت های بالای سرمایه گذاری خارجی در این استان است.

با حضور مدیرکل دفتر صنایع، برق و لوازم خانگی وزارت صمت، استاندار مرکزی، فرماندار و امام جمعه ساوه و برخی از مدیران صنعتی بخش خصوصی قرارداد تولید انواع لوازم خانگی با برند سوزوکی ژاپن در کارخانه نیکسان صنعت ساوه امضاء شد.

به گفته مدیرعامل شرکت نیکسان صنعت، خط تولید برای آغاز فعالیت در زمینه ساخت لوازم خانگی تحت لیسانس سوزوکی ژاپن آماده است و به زودی در گام نخست اقدام به تولید یخچال فریزر و در مراحل بعدی نیز سایر لوازم خانگی از جمله کولرگازی خواهد شد.

شهرستان ساوه با ۶۰۰ کارخانه صنعتی و تولیدی و اشتغال افزون بر ۴۵ هزار نفر از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها ساوه تحریم جهش تولید قرارداد بین المللی ژاپن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه تحریم جهش تولید قرارداد بین المللی ژاپن ساوه تحریم جهش تولید قرارداد بین المللی ژاپن اخبار کنکور لوازم خانگی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد