Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:08:54 GMT

اطمینان دارم که بارتومئو به زودی استعفا می کند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۰۴۴۲

اطمینان دارم که بارتومئو به زودی استعفا می کند

رهبر کمپین ضد بارتومئو بر این باور است که رفراندوم علیه رئیس بارسا برگزار خواهد شد و او قبل از چنین اتفاقی از سمت خود استعفا می کند.

به گزارش "ورزش سه"، 12 روز پیش بود که کمپین "Més que una Moció" اعلام کرد توانسته 20687 رای عدم اعتماد علیه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا جمع کند و اسناد و مدارک لازم مربوط به امضاها را نیز به باشگاه کاتالان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

از روز گذشته اعتبار سنجی آرا شروع شد و در صورت معتبر بودن 16250 رای، اعضای رسمی باشگاه طی یک رفراندوم، باید در مورد ادامه کار بارتومئو و هیئت مدیره فعلی رای دهند. در صورت شرکت حداقل 10 درصد اعضا و کسب دو سوم آرا بر ضد رئیس فعلی، او برکنار و انتخابات زودهنگام به انجام خواهد رسید.

هرچند هفته گذشته برخی منابع از احتمال استعفای بارتومئو خبر داده بودنمد ولی رئیس بارسلونا چنین اتفاقی را غیرممکن دانست و کفت که تا روز انتخابات بر پست خود باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

جوردی فاره رهبر کمپین ضد بارتومئو اما معتقد است او به زودی استعفا خواهد کرد. فاره اطمینان دارد که اعتبار امضاها تایید خواهد شد و رفراندوم علیه بارتومئو برگزار می شود.

او در این رابطه به رادیو کاتالونیا گفت:« بارتومئو قطعا دوست ندارد اولین رئیسی در تاریخ بارسا باشد که بر علیه او رفراندوم برگزار خواهد شد. او قبل از چنین اتفاقی استعفا خواهد کرد تا انتخابات ریاست باشگاه زودتر از ماه مارس برگزار شود. بارتومئو چنین ریسکی نمی کند و می داند که رفراندوم به اعتبار او لطمه زیادی خواهد زد. استعفا ایده بسیار بهتری برای او و نیز اعتبار باشگاه محسوب می شود.»

 

 

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی به آمریکا گفت نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم.

به گزارش فارس، وی در ادامه پیامش با اشاره به هولوکوسات گفت: «درس نخستی که یاد گرفتیم آن است که اگر از خود حمایت نکنیم هرگز کسی از ما حمایت نخواهد کرد».

نتانیاهو اضافه کرد: «یاد گرفتیم اگر باید خودمان به پا خیزیم آن را انجام خواهیم داد».

دیگر خبرها

  • جان کربی: اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند