Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند که از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد، وسایل شخصی‌اش در دفتر کار خود در این باشگاه را جمع کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد سعادتمند پس از اینکه توسط هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد، دقایقی پیش وسایل شخصی خود در طبقه پنجم ساختمان باشگاه استقلال را جمع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند که امروز در سایت باشگاه استقلال از توافق با الکساندر نوری برای سرمربیگری آبی‌پوشان خبر داده بود، با رأی اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود کنار رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد سعادتمند تیم فوتبال استقلال الکس نوری باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، مدیرعامل پرسپولیس در حالی به همراه علی خطیر در آیین واگذاری دو باشگاه سرخابی حاضر شد که احتمالا بعد از واگذاری پرسپولیس و استقلال از دولت نیز همچنان مدیرعامل این باشگاه خواهد ماند.

نکته جالب در مورد درویش اینکه او با حفظ جایگاه مدیرعاملی، تبدیل به اولین مدیرعامل پرسپولیس در دوران مالکیت خصوصی این باشگاه خواهد شد.

این در حالی است که پرسپولیس در دوران اولیه با ریاست مالک خود علی عبده کار خود را پیش می‌برد اما در آن دوران عبده بیش از آنکه به عنوان مدیرعامل شناخته شود، در قامت رییس حضور داشت.

پس از آن نیز مدیران مختلف باشگاه در دوره دولتی کار خود را انجام دادند تا نوبت به رضا درویش برسد.

در صورتی که اول فصل آینده نیز در پرسپولیس بماند، اولین مدیرعامل باشگاه بعد از عابدینی خواهد بود که سه فصل کامل روی صندلی مدیرعاملی تکیه می‌زند.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس