Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@03:20:26 GMT

فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۰۹۴۰

فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال

احمد سعادتمند طی اقدام قابل پیش‌بینی هیئت مدیره از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شد و حالا فرهاد مجیدی مهمترین گزینه سرمربیگری استقلال در فصل پیش روست.

پس از عیان شدن اختلافات بین مجیدی و مدیریت باشگاه، سرمربی وقت استقلال اعلام کرد با مدیریت سعادتمند نمی تواند کار کند و تلویحاً اعلام نمود که در صورت جدایی سعادتمند به همکاری‌اش با استقلال ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ناکامی استقلال در فینال جام حذفی و جدایی فرهاد مجیدی، هیئت مدیره استقلال به رغم مخالفت با اقدامات عجیب سعادتمند این فرصت را به او داد تا ادعاهایش در خصوص مذاکره با استراماچونی را به عمل تبدیل کند و از آنجایی که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پیش بود سکوت پیشه کرد تا تکلیف مذاکرات سعادتمند روشن شود که البته در نهایت به سرانجام نرسید تا هیئت مدیره دست به کار شود و قید همکاری با سعادتمند را بزند.

البته سعادتمند که بارها خبر برکناری خود را تکذیب کرده بود خیلی تلاش کرد به بهانه مذاکره با الکس نوری در سمت خود باقی بماند اما در نهایت با تصمیم هیئت مدیره استقلال رسماً از مسند مدیرعاملی استقلال کنار گذاشته شد (اینجا بخوانید).

حال که سعادتمند از کار برکنار شده خود فرهاد راغب به بازگشت است ضمن آنکه همه گزینه‌های داخلی هدایت استقلال در لیگ آینده تیم دارند و با این تفاسیر بازگشت مجیدی محمتمل ترین گزینه است.

هیئت مدیره استقلال قصد دارد پس از انتخاب سرپرست موقت برای مدیرعاملی استقلال در اولین اقدام مذاکره برای بازگشت مجیدی را آغاز کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل