Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:59:39 GMT

ائمه جمعه نقش مهمی در مطالبه مشکلات معیشتی دارند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۰۲۸

ائمه جمعه نقش مهمی در مطالبه مشکلات معیشتی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصر چهارشنبه در پایان نشست فصلی نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان که در ارومیه برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: نمایندگان ولی‌فقیه در چهار استان شمال غرب کشور به صورت فصلی نشست مشترکی برگزار می‌کنند و در مورد مباحث فرهنگی، سیاسی استان‌ها و منطقه مشورت و تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نشست‌ها تصمیمات اتخاذ شده به صورت پیشنهاد محضر مقام معظم رهبری ارسال می‌شود، افزود: این نشست در سه محور عمده اتفاق افتاد که یکی از محورها بررسی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و نقش ائمه جمعه و روحانیت استان‌ها در مسائل معیشتی، کمک به مردم و مطالبه مشکلات معیشتی از مسئولین بود که مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: محور دیگر گفتگوها مسئله قره‌باغ و درگیری کشور آذربایجان با ارمنستان است که مباحث مطروحه در دفاع از ملت مسلمان آذربایجان و تجلیل از شهدا این ملت به صورت اطلاعیه به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پایان افزود: محور دیگر این نشست مباحث و مسائل حوزه‌های علمیه چهار استان است که در این مورد نیز به بیان مباحث معیشتی و علمی حوزه‌ها پرداخته شده و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

امروز نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در ارومیه نشست مشورتی داشتند که مصوبات آن در قالب بیانیه مشترک در اختیار رسانه‌های آذربایجان غربی قرار گرفت.

کد خبر 5037283

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی نشست هم اندیشی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس شیوع کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی آذربایجان غربی ولی فقیه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی

کشاورزان قزوین امروز در حاشیه نماز جمعه قزوین خواستار حل مشکلات سهمیه آب از سد طالقان شدند.

دیروز هم کشاورزان برای بیان دغدغه شان، به استانداری رفتند. 

آب سد طالقان سی ام فروردین با تاخیر به اراضی کشاورزی رسید و این سهیمه چند روزیست که قطع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی