Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@04:21:55 GMT

ارمنستان:سوخو25ما را ترکیه ساقط کرد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۱۹۷۸

در حالیکه وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که سوخو-۲۵ متعلق به این کشور دیروز توسط ترکیه ساقط شده است؛ آنکارا آن را تکذیب می‌کند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ارمنستان امروز چهارشنبه در صفحه فیسبوک خود عکس‌هایی را از محل سقوط هواپیمای سوخ و-۲۵ منتشر و اعلام کرد که جنگنده F-۱۶ ترکیه دیروز سه شنبه آنرا سرنگون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش اسپوتنیک، تصاویر مذکور قسمت های سوخته هواپیما را نشان می دهد که در دامنه کوه پراکنده شده اند.

این درحالیست که بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای گزارش‌های مربوط به مشارکت هواپیماهای نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین این کشور در درگیری‌های قره‌باغ علیه ارمنستان را تکذیب کرد.

منبع: مهر برچسب ها: ارمنستان ، سوخو25 ، ترکیه ، ساقط کردن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارمنستان سوخو25 ترکیه ساقط کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان

در نشست مشترک مدیران شهرداری کرج ، نمایندگان وزارت دفاع و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز که با هدف تعیین تکلیف اراضی مسیر بزرگراه ماهان کرج برگزار شد، افزود: موضوعات حقوقی مربوط به اراضی موسوم به باغ ارتش که طی سنوات گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده، با طرح در صحن شورای اسلامی شهر کرج به زودی تعیین تکلیف شده و امتداد بزرگراه ماهان زیر بار ترافیکی می رود.

وی بیان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکنون همکاری خوبی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در استان البرز داشته و این بار نیز با توافق صورت گرفته ، اراضی مسیر بزرگراه ماهان آزاد سازی خواهد شد.

فتاحیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه مدیریت خوب نماینده عالی دولت در استان البرز هم افزایی و وحدت رویه مطلوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی حاکم است که ثمره آن خدمت مورد انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی را رقم می خورد.

بزرگراه ماهان از میدان جمهوری اسلامی در جهانشهر تا حصارک کرج و آزاد راه کرج - قزوین امتداد دارد که تاکنون حدود پنج کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و بخشی از این پروژه به دلیل قرار گرفتن اراضی وزارت دفاع و نیروهای مسلح در مسیر آن تاکنون احداث و تکمیل نشده است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰ کیلومتر آزاد راه ،بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • نگاهی به توافق‌های جدید بین ترکیه و عراق