Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید بلوچ زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری، بازارچه صنایع دستی با همکاری ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد و شهرستان چابهار، اداره اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی در بقعه غلام رسول شهرستان چابهار دایر شد.

وی گفت: این بازارچه دارای ۱۵ غرفه صنایع دستی است که صنعتگران محصولات سوزن دوزی، حصیربافی، سکه دوزی، سازه های دریایی و سوغات عشایری است خود را در معرض نمایش و فروش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار افزود: این بازارچه از امروز به مدت ۳ روز دایر است و علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب از این بازارچه بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این بازارچه در راستای حمایت از صنعتگران و معرفی محصولات صنایع دستی شهرستان چابهار است.

 انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: صنایع دستی گردشگری میراث فرهنگی فرهنگ صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر