Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طبق نامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان فارس و ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، نماز جمعه در ۸ شهرستان از جمله شهرستان شیراز همچنان تعطیل خواهد بود.

او افزود: شهرستان‌های شیراز، ارسنجان، آباده، کوهچنار، سپیدان، بوانات، خرمبید، کازرون، خفر، پاساردگاد، فسا، جهرم و توابع این شهرستان‌ها یعنی جمعا در ۳۱ شهر استان، بدلیل وضعیت قرمز کرونایی، جمعه ۱۱ مهرماه نمازجمعه اقامه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک مکان ادامه داد: در سایر شهرستان‌ها و شهر‌ها یعنی در ۴۵ شهر دیگر استان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی نمازجمعه اقامه می‌شود.

قابل ذکر است طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین بر اساس دستورالعمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، فعلا نمازجمعه فقط در شهر‌های با وضعیت قرمز برگزار نمی‌گردد. اما قرار است ستادملی مبارزه با شیوع کرونا طی هفته آینده دستورالعمل جدیدی جهت شهر‌های با وضعیت قرمز صادر نماید تا نمازجمعه در تمامی شهر‌های کشور با رعایت دستورالعمل جدید برگزار شود.

چنانچه این دستورالعمل جدید اعلام شود احتمالا از جمعه ۱۸ مهرماه در تمامی شهر‌ها نمازجمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تعطیلی نماز جمعه شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود اما اکران سایر فیلم ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینماها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینماها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 6094112 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس