Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:24:22 GMT

انتقال بیمار کرونایی با وانت در اصفهان شایعه است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۸۲۵

انتقال بیمار کرونایی با وانت در اصفهان شایعه است

گروه استان‌ها-سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تکذیب انتقال بیمار کرونایی با وانت خبر داد و گفت: این تصاویر متعلق به انتقال تجهیزات بیمارستانی از جمله تشک از یک بیمارستان به بیمارستان دیگر است و با اندکی دقت می‌توان متوجه این قضیه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آرش نجیمی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به تکذیب خبر انتقال بیمار کرونایی با وانت نیسان، اظهار داشت: اگر چه وضعیت استان اصفهان به لحاظ کووید 19 بسیار بحرانی است، اما همکاران ما به ویژه در اورژانس 115 با جدیت تمام مشغول خدمت رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به یکشنبه بعد از ظهر است که تعدادی از وسایل از جمله تشک‌های بیمارستانی که متعلق به یکی از بیمارستان‌های مرجع بوده و در حال حاضر این بیمارستان حالت استراحت دارد به اورژانس الزهرا منتقل شده است.

میزان بروز ‌کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 2 برابر میانگین کشوری استکهگیلویه و بویراحمد| دغدغه شناسایی افراد ناقل به کرونا را داریم45 میلیارد و333 میلیون تومان تسهیلات کرونایی در قم پرداخت شد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در صورت دقت به تصاویر، تشک‌ها مشخص هستند، گفت: اگر چه ما به دقت نظر و حساسیت مردم نیاز داریم اما اطلاعات نادرست و ایجاد حساسیت با این اخبار متناقض قطعا با سلامت روان جامعه و اهدافی که ما به دنبالش هستیم منافات دارد.

انتهای پیام/166/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز