Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:35:02 GMT

کتاب زنجیره تامین در بوشهر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۲۸۴۱

کتاب زنجیره تامین در بوشهر رونمایی شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آئین گفت: جلد اول کتاب زنجیره تامین یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت همکاران در سازمان بنادر به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.
سیاوش ارجمندزاده افزود: تاکنون به صورت شایسته به این موضوع پرداخته نشده بود و این مهم در ادبیات پایداری و مقاومت این مرز و بوم مغفول مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کتاب شامل سه فصل و پایان هر فصل نیز مشتمل بر خاطرات کارکنان در بحث نقش بندر در زمان جنگ تحمیلی است.

 نویسنده کتاب "زنجیره تامین" نیز عنوان کرد: این کتاب شامل ۲ جلد است که در نسخه دوم به صورت اختصاصی به بیان خاطرات کارکنان اداره کل بنادر در جبهه های جنگ پرداخته شده و در آینده نزدیک نیز رونمایی خواهد شد.

سید حسام مزارعی افزود: این کتاب در کنار بازگویی نقش کارکنان بندر در زمان جنگ تحمیلی نگاهی نیز به پیشینه بندر در بازه زمانی دهه شصت و قبل از آن و همچنین روند توسعه در سال ۶۲ دارد.

برچسب‌ها بوشهر جنگ تحمیلی دفاع مقدس اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر جنگ تحمیلی دفاع مقدس اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر جنگ تحمیلی دفاع مقدس اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی