Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با توجه به آغاز سال تحصیلی، علیرضا اقبالی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان و مدیران عمرانی؛ روابط عمومی و اداری ستاد استان از بخش‌های آموزشی، دانشجویی و اداری استقرار یافته در این واحد‌های دانشگاهی بازدید و به صورت میدانی فرایند فعالیت این واحد‌های دانشگاهی را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح خدمات دهی به دانشجویان، راه اندازی فضای مناسب جهت رفاه حال دانشجویان، استفاده بهینه از فضای فیزیکی و تجهیزات موجود، بهبود منابع انسانی، بهبود مسایل رفاهی دانشجویان، توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی از مهمترین موضوعات مورد توجه در این بازدید بود.

اقبالی با بیان اینکه بی شک عضو هیات علمی و کارکنان در حوزه‌های تخصصی که هر یک در حوزه کاری خود حرفی برای گفتن دارند گفت: فضای مناسب فیزیکی و تجهیزات استقرار یافته در این واحد‌های دانشگاهی، پتانسلی است که اگر با برنامه ریزی صحیح و علمی مورد استفاده قرار گیرد نه تنها مشکلات امروز دانشگاه را مرتفع خواهد ساخت بلکه می‌تواند زمینه را برای رشد و توسعه دانشگاه نیز فراهم نماید. وجود برنامه راهبردی در دانشگاه و روشن بودن مسیر حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم نیز از دیگر فرصت‌های پیش رو است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود