Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:41:09 GMT

کتاب زنجیره تامین، در بوشهر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۰۶۴

کتاب زنجیره تامین، در بوشهر رونمایی شد

همزمان با هفته دریانوردی کتاب زنجیره تامین اثر سید حسام مزارعی با موضوع نقش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در دفاع مقدس رونمایی شد

به گزارش ایمنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این آئین گفت: جلد اول کتاب زنجیره تامین یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت همکاران در سازمان بنادر به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش ارجمندزاده افزود: تاکنون به صورت شایسته به این موضوع پرداخته نشده بود و این مهم در ادبیات پایداری و مقاومت این مرز و بوم مغفول مانده بود.

وی ادامه داد: این کتاب شامل سه فصل و پایان هر فصل نیز مشتمل بر خاطرات کارکنان در بحث نقش بندر در زمان جنگ تحمیلی است.

 نویسنده کتاب زنجیره تامین نیز عنوان کرد: این کتاب شامل دو جلد است که در نسخه دوم به صورت اختصاصی به بیان خاطرات کارکنان اداره کل بنادر در جبهه های جنگ پرداخته شده و در آینده نزدیک نیز رونمایی خواهد شد.

سید حسام مزارعی افزود: این کتاب در کنار بازگویی نقش کارکنان بندر در زمان جنگ تحمیلی نگاهی نیز به پیشینه بندر در بازه زمانی دهه شصت و قبل از آن و همچنین روند توسعه در سال ۶۲ دارد.

کد خبر 447352

منبع: ایمنا

کلیدواژه: كتاب و كتاب خواني زنجیره تامین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کتاب زنجیره تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد