Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:14:45 GMT

کلنگ زنی پروژه مرکز توزیع دارو پخش در لرستان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۳۸۴۷

کلنگ زنی پروژه مرکز توزیع دارو پخش در لرستان

ایسنا/لرستان نخستین مرکز توزیع و پخش داروی لرستان در شهرک صنعتی الشتر با حضور استاندار کلنگ زنی شد.

در مراسمی با حضور استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه در شهرستان سلسله، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سلسله، معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و ‌مسئولین محلی، نخستین شرکت پخش داروی استان امروز نهم مهرماه در شهرک صنعتی الشتر کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از کاستی‌های اصلی استان در زنجیره سلامت عمومی، عدم وجود شرکت‌های داروپخش در استان بود. 

 وی با اشاره به اهمیت  این طرح، تصریح کرد: احداث مرکز داروپخش در استان به معنای داشتن ذخایر دارویی و وجود دارو به اندازه کافی در استان است. 

 استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ین موضوع در موقع حوادث غیرمترقبه خود را به شدت نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که در جریان سیل سال ۹۸،  این موضوع به‌عنوان یک ضعف احساس می‌شد و به همین خاطر یکی از برنامه‌هایی بود که در دستور کار استان قرار گرفته بود. 

 خادمی اضافه کرد: خوشبختانه با حمایت وزیر کار و امور اجتماعی، پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان و با سرمایه‌گذاری مجموعه شستا و کمک سایر افراد، کلنگ احداث این طرح به عنوان یک مجموعه ذخیره و پخش دارو در استان و در شهرستان الشتر شکل می‌گیرد و توزیع و پخش دارو در استان تحت پوشش این مرکز  قرار خواهد گرفت. 

وی در خصوص زمان افتتاح و بهره‌برداری از این طرح، بیان کرد: امیدواریم این هدیه ناچیز دولت را در یک فرصت زمانی کوتاه سه ماهه و حداکثر تا دهه مبارکه فجر افتتاح کنیم. 

 گفتنی است، این پروژه یکی از طرح‌های ارزشمند است که در کوتاه مدت به بهره‌برداری رسیده و با فعالیت آن زمینه اشتغال ۳۵ نفر  فراهم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كلنگ زني استاندار لرستان شرکت شهرک های صنعتی پخش دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد