Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: کارت قرمز به بازیکن تیم ما در دیدار با پرسپولیس، پاختاکور را نابود کرد و شیرازه تیم از هم پاشید.

پیتر هویسترا مربی تیم فوتبال پاختاکور در نشست خبری بعد از بازی تیم های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان گفت: کارت قرمز بازی را نابود کرد. من دقیقاً متوجه نشدم‌ که چه اتفاقی افتاد و باید آن صحنه را دوباره ببینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل آن کارت قرمز شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

وی ادامه داد: کاپیتان ما معمولا ستاره ما است و از اینکه آن کارت قرمز زودهنگام را گرفت خود را مقصر می‌داند. شاید داور باید به جای کارت قرمز، کارت زرد می‌داد. صحنه مشابهی در بازی اول اتفاق افتاد که داور کارت قرمز نداد و بازیکن خاطی را با کارت زرد مجازات کرد.

مربی تیم پاختاکور افزود: آن گل زود هنگام نیمه دوم تمام امید ما را نابود کرد. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که در این رقابت‌ها چهره خوبی از خود و فوتبال ازبکستان به نمایش گذاشتند.

وی در پایان گفت: در مورد VAR باید بگویم که نمی‌دانم چرا از این مرحله به کار برده‌ می‌شود، این استاندارد دوگانه در مسابقات ایجاد می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با دو گل عیسی آل کثیر تیم پاختاکور ازبکستان را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند./ مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند