Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با توسعه مطلوب زیرساخت‌های بندر «شهید بهشتی» چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و کشتیرانی، محمد راستاد در جریان سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از بندر «شهیدبهشتی» چابهار اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب بندر چابهار و زیرساخت‌هایی که در این بندر فراهم شده، امیدواریم این بندر بتواند نقش پررنگ‌تر و مثبت‌تری در حمل‌ و نقل دریایی کشور به ویژه ترانزیت کالا بین کشورهای حاشیه اقیانوس هند و آسیای میانه و افغانستان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: شرایط و موقعیت بندر چابهار به گونه‌ای است که توانسته نقش خود را در زنجیره حمل‌ونقل دریایی کشور و توسعه ترانزیت ایفا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در بندر چابهار؛ عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی شامل کالاهای اساسی و کانتینری، افزایش قابل توجهی داشته است.

وعده استاندار سیستان و بلوچستان برای راه‌اندازی دانشگاه مستقل علوم پزشکی در چابهارسیستان‌وبلوچستان| کشتی‌های حامل کالاهای ترانزیتی در بندر چابهار پهلو گرفتندگزارش ویدئویی| روستائیان چابهار و دشتیاری از منابع آبی آلوده می‌نوشند

وی با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای به خوبی در بندر چابهار پیش می‌رود، گفت: ترمینال کانتینری این بندر، به طور کامل تجهیز شده و آماده پذیرش کشتی‌های سایز بزرگ کانتینری است. 

راستاد با اشاره به استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار، افزود: تعدادی پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار آغاز شده که خوشبختانه با سرعت خوبی در حال انجام است. 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای در بندر شهیدبهشتی چابهار؛ راضی کننده است، خاطرنشان کرد: با توجه به بسته‌های حمایتی پیش‌بینی شده، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز در این بندر در حال تقویت است و نیازهایی که برای تأسیسات روبنایی و تجهیزات تکمیلی بندر چابهار وجود دارد، توسط بخش خصوصی تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان بندر چابهار سازمان بنادر بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله